Uutta osaa

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi zcofcss 11.12.2010.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. zcofcss

zcofcss Guest

Joo eli olisi koneeseen hankinnassa hieman uutta osaa vain näön vuoksi eli mitää eoja tai muuta moskaa ei tule.

Isoin asia mitä olisi hankinnassa on AM2+ kantainen uusi prosessori cooleri joka näyttäisi hyvältä ja siitä olisi kuitenkin jotakin hyötyä.
    Itse olen katsellut Zalmanin VF2000-LED tuuletin mm onhannoita muitakin mutta hinnan pitäisi olla <40€

Olen hankkimassa myös uudet laitetuulettimet(kotelo NZXT Apollo) josaa on 3 laitetuuletinta ja olen ajatellut Noctuan NF-P12-1300 jotka vaikuttaisivat hyviltä ja hiljaisilta.

Koneeseen tulee myös muutamia valoja voitte suositella joitakin koska itsellä ei mitään kokemuksia neonvaloista...
    Suurin kysymys on nyt tuo että saadaan koneeseen sisään tarpeeksi viileää ilmaa joka ei tunnu kunnolla onnistuvan kotelon nykyisillä tuulettimilla kun radeoni pyörii pelien aikana kovilla.'
    Kaiken tämän lisäksi olisin asentamassa myös NZXT Sentry 2 tuulettimien säätöpaneeli joka on myös vain muodon vuoksi...

Kyseisiä vaihtoja perustelen vain ulkonäön :D ja äänen takia

2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu