Tämän hetkinen koteloni on Antec three hundred. Powerina on 650w. Näytönohjaimenani on Asuksen EAH4890/HTDI/1GD5 Näyttönä on Benq G2222HDL. Eli nämä osat olisi jäämässä koneeseen. Voisitteko asiasta enemmän tietävät laittaa mulle mahdollisia yhteensopivia emolevy, prosessori, muistikampa jne ehdotuksia. Tällä hetkellä pelaamisen haittana on alitehonen (AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 4200+) ja onnettomat 2 gigaa muistia.
Intel® Core i5 2500K, 3.3GHz, 6MB Asus P8P67 B3, Intel P67 Socket 1155 Corsair 4GB Kit Intel/AMD PC3-10666, 1333MHz, 2x240 DIMM 337,75e cdon
Prossu, emo, muistit 800 euroo? Toi 2500K on järkevin prossu alle 200 eurolla. Muita ei kantsi ees harkita. Emoon ei kantsi panostaa paljookaan enempää. Muistia voit pistää vaikka 2 tollsta 4 gigan kampaa. Ei noihin 800 euroo kantsi tuhlata. Kovo Samsung Spinpoint F3 1 TB noin 50 euroo. DVD mikä vaan 20 eurolla. Loput vois laittaa näyttikseen, Blu-Ray asemaan tai SSD lättyyn.
Itse kun olen aika vasta alkaja näissä kone hommissa, niin pärjäiskö noilla sit vielä pari vuotta uusissa peleissä? Kone kun ei ole pelkästään mun peli käytössä vaan nuorten lapsienikin. Itse olen suunnitellut koneeseeni hieman parannusta että Black opsin yms pelien pelaaminen sujuisi nykimättä hyvillä grafiikoilla.. Jos näytönohjaimen vaihto on pakollista niin pyytäisin hieman vielä neuvoa niidenkin suhteen.
Noilla pärjää pitkään. Näyttis iskee ekana vastaan. Vaihtasin vasta kun puhti loppuu. Ei noin tehokasta kantsi alkaa vaihtamaan.
Noilla pärjää pitkään. Näyttis iskee ekana vastaan. Vaihtasin vasta kun puhti loppuu. Ei noin tehokasta kantsi alkaa vaihtamaan.[/quote] Kiitoksia neuvoista ja vaivan näöstänne. Aladobix kiittää ja kuittaa. =)