Elikkäs ostin tuossa eilen juuri uuden koneen, melkeinpä siis pelkästään pelikäyttöön. Intel i5 2320 neliydinprossu Geforce GTX 560 ti 8GB RAM Tähän mennessä oon saanut pelkästään World of Warcraftin toimimaan, muut pelit ( Skyrim yms.) crashaavat työpöydälle heti play-nappia painaessa, eli peli ei edes kerkeä käynnistyä. Uusimmat ajurit on ja DirectX uusin versio löytyy. Googlella löysin jonkun verran samankaltaisia ongelmia ilman ratkaisua. Vähän ärsyttää, sillä kuitenkin upouusi kone kyseessä.
Ihan paikallisesta ATK-liikkeestä ostin (jossa olen jo vuodet asioinut, omistaja on tuttu), siellä sanoivat asentaneensa kaikki ajurit. Mitä itse nyt näin äkkiseltään osaan katsoa niin ainakin näyttiksen ajurit ovat ajantasalla (nVidia versio 285.jotain).
Onko ostetut pelit? =) Rauta on hyvä, luultavasti on softa vika. Onko win7 home premium? 64bit? Kaikista helpointa on, jos soitat liiken omistajalle joka on tuttu ja hän hoitaa sen homman
Osa on ( WoW tietty ) ja osa ei. Win7 64-bittinen home premium kyllä. Ja juu, kyllä varmasti näin hoituisi helpoiten. Ihmetytti vaan tällainen.
Tunnustaa käyttisvialta. Itellä oli vanhassa koneessa samanlainen ongelma, mikä lähti vaan uuelleen asentamalla Winkku.
Juurihan sanoi että käyttää myös laitonta ohjelmistoa. En menisi winua asentamaan uusiksi jos warepelit ei toimi.