sain koneen kaverilta ilmatteeks kerta se ei toiminnu, vaihdoin pari pullahtanutta konkkaa ja laitoin alkuperäiset osat paikalleen. ongelma on se että tuulettimet pyörii ja kiintolevyt raksuttaa,jopa näyttökin saattaa herätä mutta vqalittaa (no signal). emo om K8Upgrade-1689 näyttis on radeon 9800pro on kokeiltu neljää eri muistia emon kahdessa muisti paikaasa erikseen tuloksetta. kokeilin kahta eri näyttistä, (radeon 8500 LE) ja (STEALTH 3 S540 AGP 32MB)näyttistä. prossua en ole (enkä pysty) vaihtannut. kokeilin myös puhaltaa agp väylään tuloksetta. sitten vielä kysymys. minulla loppui konkat niitä vaihtaessani, joten laitoin yhden 6.3v 3300uf tilalle 16v 3300uf vahvuisen konkan,jouduin kuitenkin laittamaan konkan ja piirin väliin 3sentin mittaiset piuhan pätkät,johto oli aika ohutta 0.5mm koska en saanut isompaa siihen pieneen reikään piiri levyllä. voiko tuollainen aiheuttaa ongelmia? mitä olen käsittänny, on että pienenmän voi aina korvata,kunhan v+uf ovat samat taikka isommat,pitääkö paikkansa
Voi olla että emo on finito.Särkynyt muutakin kuin konkat.Samat oireet kuin itsellänikin aikoinaan ja meni emo vaihtoon.
voi olla. ihme emo kun kaikki,ja tarkoitan kaikki on väärinpäin! konkat,diodit transistorit.... siis se pinta siinä emossa näyttää mitä sattuu, esim konkkien + jalka tulee siihen mihin - jalan pitäisi ? nyt kuitenkin irrotin konkat ja laitoin ne paremmin kiinni, saa nähä miten käy E:hetken tuumailtuani taisin kekata vian. BIOS.... olen yrittänny flässätä sitä nyt toisella koneella tuloksetta(a7v33 via apollo chipset). eli latasin emon biosin ja laitoin sen buutti korpulle,mutta kun siltä buuttaa ja kirjoittaa tiedostonimen (asrflash k8u16892.40) se rupeaa lataamaan, ja valittaa sitten jotain erroria. mistäs tämä voisi johtua? vai pitäisikö minun polkaiista jostain saman lainen emo joka toimii ja sitten silölä flässätä. eli yritän flässätä biossia buuttimalla emon omalla ja sitten lennossa vaihtamalla sen siihen joka on korruptoitunut.(on toiminnut yllättävän hyvin tähän asti)