Moi.Eli mun emolevy on Acer RS880M05. Kirjoittakaa jos haluutte siitä jtn muuta tietoa. Kuitenkin asiaan: Osaako kukaan kertoa tukeeko tuo emolevy neliydinprosessoreja esim Amd Athlon II X4 640? Ajattelin jotain tuon tapaista ostaa mutta en tiedä tukeeko emolevy niitä, jos ei tue niin ostan paremman tuplaydinprosessorin. Kiitos
Google? Acer RS880M05 Athlon II X4 640 Tohon jos uskoo, nii tukee http://browse.geekbench.ca/geekbench2/view/339406
Jos sun tänhetkinen prossu on 95w niin kaikki phenom ii:t jotka ovat 95wattisia menevät koneeseesi. Esim phenom ii 925,945,960t kaikki ovat 4 ytimisiä. Tai sitten phenom ii 1055t 6 ydinprossu 95w.
Okei, täytyy mennä selvittämään onko nykyinen prossu 95w. Jos on niin suositteletteko Phenomeita joita viime viestissä lueteltiin vai tuota Amd Athlon II X4 640 :sta. Sekin taitaa olla 95w. Muokkaus: Eli joo, taitaa olla vaan 65 wattinen prosessori mulla. Eli ei toimi?
Hei! Tää onkin varmaan hyvä topic tälle mun kysymykselle: Että mitäs prosessoreitä tuo emo tulee: Manyfacturer: FOXCONN model: 2A8C 1.0 chipset: Intel G41 rev: A3 Southbridge: 82801GB (ICH7/R)rev:A1 LPCIO: ITE IT8721 Noin lukee kun kattoo cpu-z kohdasta motherboard. Kun nyt itellä siinä kii pentium 4 niin tukee vissiin noita intelin perus prossuja?
Intelin Core 2:t vois pienen googletuksen perusteella sopiaki. Tosin niitä kantsii ostaa vaan käytettynä.