Kun vanhan koneen käynnistää, niin ei tule minkäänlaista kuvaa sanoo vain ei singaalia. Olen testannut kahdella eri näytöllä. Olen testannut resetoida biossia eli otin pariston emolevystä minuutiksi pois. Sitten olen testannut koneen integroidulla nättiksellä ja sekään ei toimi. Onko ongelma emolevyssä? (emolevyssä ei näy minkäänlaisia vaurioita)
Sain kuvan näkymään vähäksi aikaan ottamalla näytönohjaimen pois ja resetoimalla biossin. Kun kuva tuli se päätti valittaa prosessorin asetuksista ja siinä oli, että menenkö biossiin vai jatkanko, tietenkin huomasin että näppäimistö ei ole kiini joten jouduin käynnistämään koneen uudelleen ja kuva hävisi. Koitin samaa tekniikka, mutta ei toiminut. Escaladus en voi oikein mennä integroitua näytönohjainta päälle laittamaan jos minkäänlaista kuvaa ei tule.
Voit resetoida emolevyn ja silloin alkuperäiset asetukset tulee käyttöön. Ota se patteri pois emosta, sillähän se resetoi sen. Resetoimisen jälkeen kyllä sen pitäs pelata. Muista vain kiinnittää sen näppiksen paikalle ja ennen resetoimista ota se vanha näyttis irti.
Voit resetoida emolevyn ja silloin alkuperäiset asetukset tulee käyttöön. Ota se patteri pois emosta, sillähän se resetoi sen. Resetoimisen jälkeen kyllä sen pitäs pelata. Muista vain kiinnittää sen näppiksen paikalle ja ennen resetoimista ota se vanha näyttis irti. Hups. Laggas ja tuli kaksi kertaa..