Tietokonetta käynnistäessäni saan seuraavan virheilmoituksen "adapter 1 disc information: hard disk not detected". Tietokone ei myöskään päästä minua biosiin. Ostin uusia osia tietokoneeseeni ja sen jälkeen olen kyseisen virheilmoituksen saanut. Olen tarkistanut, että jokainen tietokoneen osa toimii niinkuin pitäisi, mutta ongelma esiintyy yhä Tietokoneen tiedot: emo: asus P5QL PRO intel 2.8GHz dual core prosessori 4gb ddr2 muistia 550w ACE:n virtalähde GTX 260 näyttis Olen tarkistanut että myös näppäimistö toimii.
kokeiltu on, eikä tunnu auttavan. Vanhassa kovalevyssä on asennettuna xp:t ja vanhan koneen ajurit, voisiko mahdollisesti auttaa, jos koitan ihan tyhjällä kovalevyllä?
Onhan kiintolevy varmasti asennettu oikein? Virtajohto kunnolla kiinni? Onhan myös levyn datapiuha (ide, tai sata) hyvin kiinni? Konehan sanoo selvästi ettei kiintolevyä tunnistettu, joten vika on kiintolevyssä. Mutta tosiaan BIOSin nollausta voi myös kokeilla. Joko emolevyn jumpperilla, jos sellainen emolevystä löytyy, tai sitten ottamalla BIOSin paristo irti vaikka 15 minuutiksi. edit: näköjään myöhästyin vähän Hyvä kuitenkin että ongelma ratkesi.