Tietokoneen Emo Ja Prossu

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Perttu7 05.02.2011.

1. Perttu7

Perttu7 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Minulla on ollut ongelmia halpojen emolevyjen ja prosessoreiden loytämiseksi!

Minulla on IDE kovalevy ja DDR2 muisteja joita mielelläni en haluaisi ostaa uusia...
    Minulla on aika vanha prosessori: Pentium D Prosessori on tuotteena aika vanha joten kannattaako minun ostaa myös uusi prosessori vai voinko kokeilla prosessoria emolevyssä joka tukee Pentium D:n. Hinta saisi olla yht. noin 100€ mutta suorituskykyä saisi kyllä olla! koneella pitäisi saada olla netissä, photoshopilla muokkaaminen ja pelaaminenkin olisi mukavaa...

2.  
  3. RatCon

RatCon Senior member

Kiitokset:
    574
    Pisteet:
    193
    Taitaa olla aika siirtyä jo kokonaan uuteen.
    Halvimmillaan huuto.net voi löytyä jotakin.

4. Tamrac

Tamrac Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Uutta rautaa koneeseen vaan..

Ei noin vanhan raudan kanssa kannata alkaa enään säätämään...

5. Perttu7

Perttu7 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    no esim. verkkokauppa.comista? oisko täällä yhtään halpaa emo ja prossu yhdistelmää? edeleen halpa ja jonkin verran suorituskykyä

6. Masazu

Masazu Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ei 100€ saa mitään järkevää emolevyä ja prosessoria, eikä muutenkaan järkeä ostaa vanhaa rautaa uutena. Yritä etsiä Huuto.netistä käytettynä, vaikka Core 2 Duo E8400 tai muuta sen tapaista. Voisit kertoa emolevysi mallin, niin tietää onko edes yhteensopiva.

Jaa tämä sivu