koneeni aloitti temppuilemisen sen jälkeen kun näyttöön tuli että ohjattu laitteen asennus ja asensin sen niin sammu hetken päästä ja nyt kun avaan koneen niin pysyy päällä jotain 5min ja sammuu ja avautuu itekseen ja taas sama homma????
Jos pääset windowsiin, kerro esim RealTemp -ohjelmalla sen lämpöjä. Putsaa pölyt. ajurit vinksallaa? kokeile vikasietotilassa
Minullakin oli koneessa joskus saman tapaisia oireita ja ne helpotti ainakin minulla, niinkun tossa ylhäällä mainittiin että pölyt pois ja lisäät koneen tuuletusta jos ei ole nyt jo tarpeekisi. Omasta selvisi vika pitkän mietinnän jälkeen että prossu ei kestäny sitä lämpö mikä kopassa oli niin pari kotelotuuletinta kiinni ja uusi cooleri niin johan homma alkoi toimia loistavasti.
pölyjen pyyhkiminen ei auttanut ainakaan....kun saan windowssin auki niin siihen tulee et JÄRJESTELMÄ ON PALAUTUNUT VAKAVASTA VIRHEESTÄ..ja sit saa lähettää siitä sen...ja sit taas sammuuu..
Kylläpäs sattui, minulla melkein sama ongelma. Tsekkaas kovo, mulla se on melkeen kokonaan hajalla. Joku voi neuvoa mistä saat ladattua jonkun ohjelman millä voit katsoa kunnon. Jos hälyttää yhtään, että olisi kovossa vika niin kiireen vilkkaa tiedot talteen vaikkapa ubuntun live cd:n avulla.