Moi mulla on aika erikoinen ongelma mihkä ei ole löytynyt vastausta mistään netin syövereistä! Eli siis mun kone sammuu kun pelaan tai asennan peliä ja esimerkiksi tätä viestiä kirjottaessa, mitään virheilmotusta ei tule vaan kone vaan sammuu eikä käynnisty uudestaan muuten kuin painamalla virrat takas päälle. Tässä lista asioista mitä olen jo kokeillut: -Pölyt putsattu perusteellisesti prossutuulettimesta, näyttiksestä, virtalähteesta ja koko koneesta. -Ajurit asennettu emolevyyn ja näyttikseen -Windows asennettu uudestaan (senkin aikana sammu pari kertaa) Mikään osa ei ole ylikuumentunu sormituntumalla eikä lämpötilojen monitorointiohjelmilla Konetta ei ole kellotettu. Koneen speksit: Kotelo Antec Sonata III 500 ATX kotelo, 500W ATX12V v2.0-virtalähde Muisti Kingston valueram 4GB 2x2048MB 800MHZ DDR2 Emolevy ASUS P5Q Pro ATX Prossu Intel Core 2 Duo E8400 @ 3.00Ghz Kovo Seagate Barracuda 7200.12 7200RPM 500GB SATA 3.0Gbits/s 16MB Näyttis Nvidia Geforce 260 GTX Apua kaipaan että tiedän missä ongelma on ja mitä pitää tehdä että ongelma korjautuu. Kiitos jo etukäteen.
Siihen vaihtoehtoon määkin oon pikkuhiljaa kääntyny. Mut mites ku noi piitahnat on ihan kuivuneet ja lämpösensorit ilmeisesti prossussa rikki kun näyttää kokoajan samaa 85 astetta celsiusta, mutta tuulettimen siili on ihan viilee.
jäähyn siilit oli ihan tukossa pölystä kun ekan kerran alko sammuileen, sitten otin jäähyn irti ja puhdistin, takasin laittaessa yks neljästä kiinnittimestä vaurioitu sillain ettei sitä saa lukittua, eli jäähy on kolmella klipsulla kiinni, niin voiko siitä johtua nykyinen sammuilu?
Kyllä se neljällä on kiinni oltava, vaikka se silmämääräisesti onkin paikallaan kunnon kontaktia siihen ei saa joten vaihtoon niiltä osin.
Kiitoksia neuvoista ja ei muuta kun uutta tuuletinta hankkiin, oisko ehdotuksia LGA775 kantasista tuulettimista hyvällä hinta/laatu suhteella?