Hei. Ongelmana on ettei kone käynnisty. Kone ei tee yhtään mitään, kun painaa virtanäppäintä. Tyttöystävä on kuullut koneesta "sorinaa". Illalla olen vielä käyttänyt konetta ja myöhemmin se on mennyt lepotilaan. Nukkumaan mennessä kone vain samahti, kun yritin herätellä sitä ja jätin vain asian siihen. Aamulla kone ei kuitenkaan enää herännyt ;( Kone on vähän yli vuoden vanha ja tilattu mindfactoryltä. Usbilitteessaa palaa valo ollessaan kiinni. Toista virtalähdettä eikä emolevyä löydy yhtäkkiä. Toimenpiteitä piteitä mitä olen yrittänyt: kaikki usbit pois näyttis on ollut irti toista muistikampaa käyttäen Koneen speksit: 2048MB Powercolor Radeon HD 6950 ASRock Z68 PRO3 S1155 Z68 ATX Intel Core i5 2500K 4x 3.30GHz So.1155 BOX 520W Antec High Current Gamer ATX2.3 Scythe Mugen 3 AMD und Intel (SCMG-3000) 8GB TeamGroup Elite DDR3-1333 DIMM CL9 Dual Kit 1000GB Samsung Spinpoint F3R HE103SJ 32MB 3.5" (8.9cm) SATA 3Gb/s 120GB Corsair Force Series GT CSSD-F120GBGT-BK 2.5" (6.4cm) SATA 6Gb/s MLC synchron Fractal Desifn R3 + vanha kovo (lisätt hiljattain mutta olen koittanut ilmankin) Apua kaipaisin.
Laitoin sitte powerin takuuvaihtoprosessin alulle. Mindfactorylta kerrottiin kestävän yli 4 vko. Toivottavasti Antecilta homma hoituu nopeempaa
Et pysty pistään koko konetta takuuseen? Ei ehkä kantsi vaikka pystysit. Harkittisin uuden powerin ostoo tilalle http://www.jimms.fi/tuote/P1-550S-XXB9 ja sit Antec myyntiin ku tulee takuusta.
Tuota noin, kun poweria painelee niin tuulettimet välillä pyörähtää pari kierrosta ja tosiaan jos laitta usbi laitteen kiinni niin syttyy valo. Onko se nyt niin sitte ettei poweri syötä enää vain kunnolla virtaa? EDIT Kone lähti kerran käyntiin! Mutta kaikki tuulettimet ei vielä pyöri. (prossun ja etutuuletin ei pyöri). Ei lähe toistamiseen. EDIT lähti taas käyntii. Prossutuuletin ei vaan pyöri
Piuhat on kinni. Scythen prossutuuletin ei lähe käyntii. Intelin omalla testasin niin lähti pyörimää. Tota koneen virtanapppia ku painelee ja powerin virtanappia näpyttelee niin kone lähte päälle. Oisko se virtanappi vaa jotenki sekasin? EDIT Kone käynnissä ja pelatakki pystyy nii ei kai se powerissa vika ole sillon? Vaikeuksia vaan saada kone päälle ja scythen ropelli ei pyöri