1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Skyrim ja FPS ongelma(ko)

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi mackeu 15.03.2012.

  1. mackeu

    mackeu Regular member

    Liittynyt:
    26.04.2009
    Viestejä:
    254
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eli siis minulla on sigussa näkyvä tietokone. Heti kun menen yhtään avaremmalle alueelle tai johonkin kylään Skyrimissä, FPS tippuu 30 alapuolelle. Tällä näyttiksellä luulisi skyrimin toimivan jatkuvasti yli 100 fps? Mistä voisi johtua?

    Grafiikat on ultralla, tietenkin.
     
    Viimeksi muokattu: 15.03.2012
  2.  
  3. Kuupola

    Kuupola Regular member

    Liittynyt:
    13.12.2010
    Viestejä:
    956
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Prosessori jarraa vastaan, onko Cool 'n' Quiet päällä, jos on niin kokeile pistää se pois päältä.
     
  4. mackeu

    mackeu Regular member

    Liittynyt:
    26.04.2009
    Viestejä:
    254
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hei kiitos vinkistä! Muistaakseni joskus laitoin tuon päälle, pitää huomenna tarkistaa ku pääsen tietokoneelle. Onko muita vinkkejä? :)
     
  5. TheEhn

    TheEhn Member

    Liittynyt:
    10.03.2012
    Viestejä:
    33
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tuskinpa tuossa kyllä prossu laittaa vastaan 0_o. Ei nyt kuitenkaan pskimmasta päästä ja nuilla kelloilla. Itelläkin skyrimissä laskee 40 tienoille kaupungeissa fps kun kaikki asetukset täysilla 8xAA mukaanlukien, vaikka muualla pelissä 70 luokkaa.

    Forumeita luettuani sun muuta veikkaisin kyllä ongelman olevan itse pelissä kun ei kellotukset eikä muut auta tippaakaan.
     
  6. Rasaz

    Rasaz Regular member

    Liittynyt:
    17.11.2011
    Viestejä:
    364
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jep, prossu jarruttelee. Skyrim tukee vaan kahta ydintä, joten sekin vaikuttaa. Itsellä on FX-6100 ja 6950 ja joudun laskemaan varjoaja pienemmälle, että toimii kunnolla. Itse asiassa pidän niitä loweilla ja kaikki muu on täysillä.
     

Jaa tämä sivu