Razer Deathadder BE

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Terabitti 04.07.2011.

1. Terabitti

Terabitti Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ostin Razer Deathadder Black Edition-pelihiiren, joka onkin toiminut hyvin, mutta tänään sattui pieni "onnettomuus", eli kun olin puhdistamassa hiirimattoa pölystä, niin hiiri tärähti kovaan työpöytään. Tarvitseeko nyt olla huolissaan, eli kävikö hiirelle mitään?

2.  
  3. Axu_

Axu_ Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    239
    Pisteet:
    143
    Etkös sä sen itse parhaiten tiedä? Ei mitenkään pahalla, mutta mistä me voidaan tietää miten hiirelle on käynyt, kun ei edes pysty katsomaan? ;)

4. Tnoi

Tnoi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No luulishan tuon nyt kokeilemalla selviävän että kävikö sille mitään. Jos et huomaa eroa aikaisempaan niin ei ole varmasti ainakaan mitään vakavampaa sattunut.

Ja eiköhän nuo pelihiiret oletusarvoisesti pyritä tekemään melko kestäviksi kun niitä "ragettavia" pelaajia, jotka paiskoo sitä hiirtä pöytään työkseen kuitenkin riittää ihan liiaksikin asti.

5. Thor1993

Thor1993 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kyllä aikani oma Razerin Lachesis on kestäny melko koviaki iskuja eri suunnista:p
    Tuskin mtn vakavaa siis :)

6. Terabitti

Terabitti Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    On vain aika vaikea verrata eroa entiseen ku hiiri on vasta hankittu. Ajattelin vaan, että täällä on porukkaa, joka tietää enemmän pelihiiristä, kuin minä, sillä tämä on ensimmäinen pelihiireni.

7. Tnoi

Tnoi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No jos hiiri ei nyi tai tee mitään epämääräisiä liikkeitä ja napit toimivat niin eiköhän se silloin ihan kunnossa ole.

Viimeksi muokattu: 06.07.2011

Jaa tämä sivu