Terve Miksiköhän koneellani kestää ladata peleissä seruille kauan ja serverille päästyä peli pätkii 10-30 sekunttia ja sitten alkaa toimia normaalisti? Koneessani on 2 gb ddr3 1333mhz muistia. Epäilen tämän johtuvan vähästä määrästä ram-muistia? Esimerkiksi windows 7 luokittelee ramini paljon näytönohjainta ja prosessoria huonommaksi (w7 luokitukset ram 5.5, näytönohjain 7.4 ja prosessori 7.2), olisikohan vika siinä? Ja ratkeaisiko se parilla lisägigalla ramia?
Vähän tuo 2gb:tä on, täällä vaikka muistin nopeus on 800mhz 4gb:llä nousee luokitus 7.1 joten 2gb:tä saat laittaa turha on tuossa kohdassa pihistellä.
Joo mulla oli kans sama ongelma vanhassa koneessa ku oli 2 gigaa ddr2 mut se korjaantu ku laitto lisää muistia. Eli lisää muistia vaan.
No kato ny eka tehtävienhallinnasta (Windows /:ssa kelpaa kans resurssienvalvonta) loppuuko se muisti ees. Tehtäviehhallinta käyntiin, sit käynnistät pelin, sit ku pätkäsee ALt+TAB tai lopetat pelin ja katot kuin lähellä 2 gigaa kävi.
Windows 7 luokituksiin ei todellakaan pidä luottaa lainkaan, en ees uskonut että joku kattoo niitä mutta ymmärrettävää, halusit kertoo meille kuinka Windowsin mielestä se on vähän. Toki sitä muistia voi lisätä; 100% tapauksista lisämuisti ei ole huono juttu.
Niin ja btw offtopic toi prossusi kellottuu kivasti ilman lisävoltteja, tai ainakin mulla samainen prossu helposti menee yli 3.5ghz, varmaan vakiocoolerilla menee vielä 3.2ghz
Oookei Vois koittaa, mulla on nexuksin coolerit (eli ei vakiot) :d Ja ramia siis vissiin pitäisi muutama giga lisäillä.. Onko sillä väliä jos laittaa 1333mhz ramin lisäksi 1600mhz ramia?
Suotta huutelet huijausta. 2GB riittää hyvin. Tosin toinen 1066MHz-kampa sekaan niin tulee jo parempaa.
Win7 64bit ultimate retail, 4Gb:stä noin 32% tyhjäkäynnillä. http://www.aijaa.com/v.php?i=6532529.jpg
Eipä siinä paljon laittoa tarvita Ostaa vaan logitechin kaiuttimet jossa on näyttö. Mulla on identtinen näyttö G15 näppiksessä.
Kerropa mulle mites mä saan mun logitechin kaijuttimiin, mis on näyttö, niin näkyviin nuo? sigus lukee.