Eli oon hankkimassa lisää ram muistia ku on vähä vähis Täs koneen tietoja: CPU Intel Celeron 320 Prescott 90nm Technology RAM 512MB DDR 2.5-3-3-7 Motherboard ASUSTeK Computer INC. P4SP-MX (PGA 478) Graphics Oletusnäyttö on SiS 651 SiS 651 Hard Drives 80GB SAMSUNG SAMSUNG SV0802N (IDE) 26 °C Optical Drives HL-DT-ST RW/DVD GCC-4521B Audio SoundMAX Integrated Digital Audio ja käyttöjärjestelmänä toimii windows xp professional 32-bit sp3 vastauksia kuunnellaan
Suosittelen kahden kamman ostoa. Emossasi on kaksi muistipaikkaa ja näin saat koneeseen 2Gt rammia. XP:lle 2Gt riittää mainiosti, myös peleissä.
Kiitos paljo! Mut on tää ny vähä noloo ny kyl mutta saisinkohan mä ite ne vaihettuu ja eik ne paikat oo niille siinä emolevys johnai?
Vois tunkea tään tähän: Elikkäs voiko eri nopeuksiset kammat saada toimimaan dual channelina? Mulla on 2 gigasta ja 2 512:sta kampaa kiinni. Nuo gigaset on 800mhz ja puol gigaset 667mhz. CPUZ näyttäs että dualina on, mutta onkos se varma tieto? BIOSista ei ilmeisesti voi itse dual channelia päälle laittaa, eli meneekös se automaattisesti...? Emona Asus M4A78.