Moi. Mulla olisi yks vanha kone jota ajattelin laittaa kuntoon. Siinä oli tämmöinen prossu , joka on rikki. Mulla on toimiva tämmöinen http://www.cpu-world.com/sspec/SL/SL6VU.html mutta en saa sitä sopimaan kiinni emolevyyn. Joten ajattelin kysyä että eikö sen pitäis sopia siihen kun ne molemmat on 478 mPGA? Linkeistä pitäis löytyä kaikki tarvittavat tiedot. Kiitos etukäteen jos joku voisi auttaa.
Mistä lähtien sama prossukanta on taannu prossujen yhteensopivuuden? Toi Celeroni on uudemmalla valmistustekniikalla, se saattaa selittää miks ei toimi.
Ok. No sehän sit selittää sen. Emmä ymmärrä noista paljon mitään joten siksi kysyinkin. Mutta kiitos nyt kuitenkin.
Ei niin. Mä vaan aattelin sitä et ku se ei edes mene kiinni tohon emolevyyn vaikka se kumminkin on sama prossukanta. Mutta ihan sama, se emo on kumminkin niin vanha joten ei se prossu varmaan edes toimis siinä vaikka sen saiskin kiinni siihen.
Niin mäkin vähän aattelin et sen pitäis mennä kiinni, mutta ei mene. Ei ne mun mielestä näytä olevan vääntyneitä, ja muutenkin näyttää kaiken olevan kunnossa. Pitää kai tarkistaa viel varmuuden vuoksi.