Prosessori vertailu...

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi aleksiri 02.07.2009.

1. aleksiri

aleksiri Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Terve!

Eli mikä näistä on tehokkain prossu?
    1.Intel Core 2 Duo T9400
    2.Intel Pentiun Core 2 Duo T7450
    3.Intel Core 2 Duo P7350
    4.Intel Core 2 Duo T6400

Ajattelin ostaa pelaamiseen kannettavaa ja pitäisi saada jotain tietoa prosessorista millaistaa ostaa kun hintakaan ei saa nousta päällä 900€...ja ettei sekin raha mene``turhaan´´

"(En ole varma mutta laitoin noit prosesserit tohon oman luulon mukaan tehokkuus järjestyksessä ,mutta en todellakaan ole varma asiasta)"

2.  
  3. aahola

aahola Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  4. Artsigon

Artsigon Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kyllä se T9400. Yleensähän mitä enemmän numeroita niin parempi. Näyttistä kannataa myös kahtella kun niissähän ne erot tulee yleensä.

5. Swol

Swol Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse olen huomannut noiden läppäreiden kanssa että mitä parempi prosessori niin sitä huonompi näyttis, näin ei joka mallissa ole mutta yleensä niin on.

6. mursu4

mursu4 Guest

Ehkä hieman offtopic, mutta itse katselisin peliläppäriksi jotain asusta tai msi:tä, en nimittäin ole vielä yhtään tehokasta hp:ta tai fujitsua nähnyt.(Siis pelikäytössä)

7. aleksiri

aleksiri Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
  8. _kooma_

_kooma_ Active member

Kiitokset:
    29
    Pisteet:
    78
    Jos siis pelikäyttöön meinaat kannettavaa, niin ehdottomasti kannattaa enemmin katsella näytönohjaimia. Asukselta löytyy muutamia ihan päteviä läppäreitä, esim tämä voisi olla järkevin vaihtoehto tuossa hintaluokassa. Aceria en suosittele kellekään muuhunkuin koulutöihin tai välttävään työkäyttöön (paperihommat ja muu tekstinkäsittely onnistunee kuitenkin). Tosin Aceriltakin varmasti löytyy (kuten muiltakin merkeiltä) niitä über kalliita kannettavia joilla voinee pelaillakkin, mutta itse suosittelen Asusta ja ehkä myös MSI:tä. 900 eurolla on muutoinkin hankalaa löytää pelikannettavaa. Vielä kun ei taida mistään saada osina kannettavaa (O.T tollanen oliskin muuten ihan must homma).

Jaa tämä sivu