Problem

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Kosmanen 01.05.2010.

1. Kosmanen

Kosmanen Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mulla on 47,6 Gt muisti (C:) kansiossa,ja siitä on jäljellä enää n.5Gt ja mun pitäs saada pelit mahtumaan siihen,ni onko mahdolista että steam toimii Data (D:) kansiossa ja pelit toimii,muistii on ja paljon (418Gt) vai pitääkö mun jossain käydä asentamassa tähän koneeseen "lisämuistia" tohon C: kansioon (silleensä että tiedot eivät häviä)

2.  
  3. BPVest

BPVest Senior member

Kiitokset:
    701
    Pisteet:
    173
    Joudut muuttamaan kovalevyn osiointia. Eli lisäät D-asemalta tilaa C-asemalle. Riskialtis homma jos jotain menee pieleen.

Onnistuu Vistan ja Windows 7:n levynhallinnalla tai erillisellä softalla. Jos jotain kusee, voi tiedot hävitä, joten ota varmuuskopiot.

4. Kosmanen

Kosmanen Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    voe v*ttu...enhän mie tollasta osaa :S pitää varmaan viedä tietokone liikkeeseen jos ne vaik osais tehä

5. jarsaman

jarsaman Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Tuon hommman takia ei konetta kannata liikkeeseen viedä. Ota varmuuskopiot ja lisää siirrä lisää tilaa D-asemalta. mikä käyttöjärjestelmä sulla on? Annetaan täältä tarkat ohjeet.

6. Thor1993

Thor1993 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kyllä voit asentaa sen steamin ja kaikki muutkin pelit D:lle. Itelläkin kaikki pelit D:llä, se on näin parempi, koska jos Windowsinkin joutuu asentamaan uudelleen se totaalisen sekoamisen seurauksena jää pelit koskemattomina D:lle.

7. nuniin

nuniin Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Vaikka pelit asentaakin toiselle osiolle niin ne pitää asentaa uudestaa jos käyttis pitää asentaa uudelleen.

8. Thor1993

Thor1993 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jotkut kyllä on toiminut suoraa, niitä ei vaan näy missää "asennetuissa ohjelmissa" tai muulla, mutta tärkein pointti onki se, että savet säilyy.

9. Kosmanen

Kosmanen Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mulla on Vista,mie voisin tehä silleen et poistan steamin,asennan sen uudestaan D: levylle ja sit jotain.

10. jarsaman

jarsaman Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    kokeile tätä: http://www.download.fi/jarjestelma/...us_partition_manager_home.cfm#ohjelman_kuvaus

Jaa tämä sivu