Elikkäs elikkäs mulla on nytten kiinni forton fsp 300-60thn kiinni, niin olisiko kannattavampi vaihtaa se tällässeen: silvershield 480w ATX 12v? ja toimiiko toi ? koneessa kiinni nytten: prossu: AMD sempron 3100+, mmx, 1.8GHZ Muisti: 1024MB ram kovalevy: 300gigaa Emolevy: Gigabyte GA-K8VM800M v1 ja prossun aattelin vaihtaa amd athlon 64 2800+boxin joten toimiiko toi poweri näitten kanssa?
Ei toimivasta Fortonista kannata vaihtaa Silvershieldiin, josta ei nopealla googletuksella löytynyt juurikaan tietoa. Uusi prossu ei paljoakaan enempää tarvitse virtaa, mutta jos tulevaisuutta silmällä pitäen haluaa virtalähteen päivittää, niin kannattaa ostaa laadukas: Corsairin 550W tai vaikkapa SilverStonen 500W.
Toimii hyvin, mutta itse ottaisin ennemmin tän powerin: http://jimmspc-store.fi/tuote/CMPSU-430CXEU?t=false
Corsairin builden series on edelleen vähän kysymysmerkki, koska valmistaja on (mulle ainakin) vähän epäselvä. Takuuajasta päätellen rakentajasarja ei ole niin laadukas mitä Corsairin muut mallit.
Niin että mielestäsi laadukas poweri kannattaa vaihtaa huonoon poweriin? Corsairin builder series powerit ovat kasa sitä itseään. Eivät ole edes 80+ powereita. Toimii loistavasti joten unohda se powerin vaihto.