Eli siis olen tässä etsimässä pelihiirtä jota voisi käyttää tuon belkinin N52TEn kanssa. Hiiressä tulisi olla aika monta nappia koska pelaan myös morppeja, sen tulisi olla jotain alle 70e maksava ja sillä pitäisi pystyä myös pelaamaan esim lan ja FPS pelejä. Ehdotuksia? (Itse olen täysin pihallanäistä hiiri asioista...) Ainiin ja hiirimattoakin saa ehdottaa jos sillä on niinkään väliä.
Paras vastaus tähän on se, että menet johonkin tietokoneliikkeeseen ja alat hypistelemään hiiriä. Se mikä voi olla hyvän tuntuinen yhdelle, voi olla aivan karmiva toiselle. Hyvä hiiri on enää pelkästään tuntumasta kiinni.
Parhaimmat hiiret löytynevät Logitechin MX518/G5-mallista tai Razerin malleista, niitä vaan kokeilemaan.
Ajattelin tuota Razer Lachesis tai Deathadder. olen myös ajatellut tuota Steelseriesin wowi hiirtä. Näyttävä ja paljoin näppäimiä joka olisi juuri perfect minulle mutta olen kuulut vähän negatiivista palautetta siitä. Razer Naga olisi taas ihan liian kallis eikä sitä olisi edes saatavilla kovinkaan paljon suomesta minuntietääkseni. Pelkään eniten että jos laitan wasd tuohon N52TE niin minulta loppuu näppäimet kesken. Olen tosin kuulut että altin voi "bidata" esim middle mouseen joten sitä voisi käyttää "alt modifierinä" vai mikä lie onkaan. (Ites en ole käyttänyt noita alt ctrl hommia missään morpissa vielä koska niiden painaminen on mielestäni hieman vaivalloista. =) ) Kiitos kuitenkin vinkeistä ja taidan käydä hypistelemässä niitä hiiriä tuola lapstoressa. Saako ne työntekijät sielä aukaista niitä paketteja tai löytyykö niiltä jotai mallikappaleita?
Joo razerin hiiret on laadukkaita mutta omaamani Lachesis ei ykyllä sovi käteen kovinkaan hyvin, joten en sitä suosittele. Mieluummin deathadder tai diamondback.
En voi muuta kuin suositella Logitech G5 hiirtä. Sopivan kokoinen miehen käteen,painon voi säätää mieleiseksi ja lisänapit enemmän kuin tarpeellisia.
G5 Taitaa mennä jo liian kalliiksi ja haluaisi välttää nettitilauksia joten mieluiten lapstoresta tai muualta oulun / kajaanin alueelta! =) (Inhoan odottelua...)
G9 menee kalliiksi ja ei sovellu minun käyttöön. mx518 "hypistelyjonossa" Lisää ehdotuksia? Tässä hiiret joita ajattelin katsoa: Razer Deathadder Razer Lachesis Razer diamondblack Mx518
Razer Deathadder 3500DPI RESPAWN versio, huomatkaa että vanha oli 1800DPI, suosittelen lämpimästi sitä.
No 2 lisänappulaa vain on, itse tykkään tuntumasta, minun mielestä parempi kuin Lachesiksessä, jos Morpit on mielessä, kannattaa suunnata katse MMORPG pelihiiriin. Tässä varmasti hyvä vaihtoehto: http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=28849
Ei tarvitse olla siihen erikoinen mutta sellainen joka olisi kuitenkin "sopiva" sellaisiin. Pelaan kyllä myös FPS pelejä joten miten tuo naga siihen sopisi?