Onko tosiaan kovalevyjen hinnat nousseet

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi LMi 09.11.2011.

1. LMi

LMi Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Moi

Ajattelin ostaa pienen 500G-1T kovalevyn noin 50eurolla, mutta nehän maksaakin yli satasen. Katsoinko väärästä paikkaa, Jimm's pc ja Verkkokauppa, vai onko tuo totta.

Luin täältä, että levyihin olisi päässyt vettä. Olisko se syynä.

2.  
  3. Joensuu

Joensuu Active member

Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    68
    Kyllä siitä mediassakin on ollut juttua että kovalevyt on kallistumassa.

4. jartar

jartar Senior member

Kiitokset:
    111
    Pisteet:
    143
    Hinnannousu on ollut kyllä jotain todella järkyttävää. Itse maksoin kesällä 1Tb Samsungista n.45e. Nyt samasta kovosta pyydetään Jimmsillä 159e...

Viimeksi muokattu: 09.11.2011
  5. DjZorlag

DjZorlag Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Voihan sen noinkin sanoa :D. Ja siis ne Kaakkois-Aasian tulvat on syy miksi teran spinpointista joutuu maksamaan kohta pari sataa. Mitä itse olen seurannut niin hinta on kohonnut melkein pari kymppiä viikossa. Älä osta kiintolevyä nyt, ainakaan sisäistä. Ulkoisia hitaita varastokovoja olen nähnyt vähän halvemmalla mutta kyllä se sisäinen järkevämpi on ostaa sitten kunhan hinnat palaavat ennalleen. Normihinta tuosta teran spinpoinista oli pari kuukautta sitten vielä 49e.

6. LMi

LMi Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Juuh

Järkyttäviä hintoja.

Toivottavasti hinnat hinnat tosiaan putoavat pian. Ulkoinen/sisäinen, molemmissa on puolensa, nyt en tosiaan ostakkaan ainakaan sisäistä. Jonkun ulkoisen vanhaa varastoa ehkä voisi purkaa. Mutta nyt meni akuutimpi tarve ohi, yhdellä kaverilla on vähän käytetty, sillä pärjännee niin kauan kun tarvii.

T LM

7. rick79

rick79 Senior member

Kiitokset:
    547
    Pisteet:
    193
    Tuolla on vielä terasta spinpointtia alle satkulla...

8. Boss93

Boss93 Regular member

Kiitokset:
    33
    Pisteet:
    38
    Samasta syystä saattaa myös käydä niin, että näet halvan kovalevyn ja tilaat ja maksat sen ja sitte vähän ajan päästä tulee sähköpostia, jossa kerrotaan ettei tuotetta voi sinulle toimittaa ja pyydetään antamaan tilinumeroa maksun palautusta varten. Näin kävi esimerkiksi minulle kun Mikrosaililta tilasin.

Jaa tämä sivu