Moi Ajattelin ostaa pienen 500G-1T kovalevyn noin 50eurolla, mutta nehän maksaakin yli satasen. Katsoinko väärästä paikkaa, Jimm's pc ja Verkkokauppa, vai onko tuo totta. Luin täältä, että levyihin olisi päässyt vettä. Olisko se syynä.
Hinnannousu on ollut kyllä jotain todella järkyttävää. Itse maksoin kesällä 1Tb Samsungista n.45e. Nyt samasta kovosta pyydetään Jimmsillä 159e...
Voihan sen noinkin sanoa . Ja siis ne Kaakkois-Aasian tulvat on syy miksi teran spinpointista joutuu maksamaan kohta pari sataa. Mitä itse olen seurannut niin hinta on kohonnut melkein pari kymppiä viikossa. Älä osta kiintolevyä nyt, ainakaan sisäistä. Ulkoisia hitaita varastokovoja olen nähnyt vähän halvemmalla mutta kyllä se sisäinen järkevämpi on ostaa sitten kunhan hinnat palaavat ennalleen. Normihinta tuosta teran spinpoinista oli pari kuukautta sitten vielä 49e.
Juuh Järkyttäviä hintoja. Toivottavasti hinnat hinnat tosiaan putoavat pian. Ulkoinen/sisäinen, molemmissa on puolensa, nyt en tosiaan ostakkaan ainakaan sisäistä. Jonkun ulkoisen vanhaa varastoa ehkä voisi purkaa. Mutta nyt meni akuutimpi tarve ohi, yhdellä kaverilla on vähän käytetty, sillä pärjännee niin kauan kun tarvii. T LM
Samasta syystä saattaa myös käydä niin, että näet halvan kovalevyn ja tilaat ja maksat sen ja sitte vähän ajan päästä tulee sähköpostia, jossa kerrotaan ettei tuotetta voi sinulle toimittaa ja pyydetään antamaan tilinumeroa maksun palautusta varten. Näin kävi esimerkiksi minulle kun Mikrosaililta tilasin.