onko tietokoneen korjausohjelmia

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi jabaraba 30.05.2012.

1. jabaraba

jabaraba Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    onko tietokoneen ilmaisia korjausohjelmia?paria oon kokeillu mutta ei korjaa kun 25vikaa,sitten pitäs ostaa koko ohjelma.ja toimiiko ne yleensä?koneessa on ohjelman mukaan
    160vikaa joka hiastaa konetta.olen tehnytlevyn ehetyksen ja järjestänyt udeelleen,mutta muuta en osaa tehdä,jote ois hyvä jos ois joku korjausohjelma jonka vois ajaa.kiitos jo etu käteen kaikista vinkeistä.

2.  
  3. rick79

rick79 Senior member

Kiitokset:
    547
    Pisteet:
    193
    Nuo ohjelmat mitä olet ladannut koneellesi on ns. "scareware" Ohjelmia. Eli ohjelma ilmoittaa että sun koneella on jotain ongelmia mutta ei voi korjata kuin vasta maksettuasi lisenssin. Oikeesti sun koneessa tuskin on mitään vikaa, tai ainakaan sellaista vikaa että nuo ohjelmat vois sitä korjata. Kaikkea mitä netissä näkee EI tarvi ladata ja asentaa koneelle.. poista huitsiin ne softat ja jos sun koneessa on jotain ongelmia niin kerro ne vaikka täällä. ei maksa mitään.

4. BforeDusk

BforeDusk Senior member

Kiitokset:
    7
    Pisteet:
    118
    Mulla olis nigerialainen kaveri jolla on taskussa ilmainen ohjelma joka korjaa kaiken. Kaveri vaan ei saa viisumia. Tai oikeestaan hän ei saa passia ennen ku maksaa polisipäällikölle lahjuksena X dollaria. Paanko kaverin pankkitilin tulemaan? Maksatko lahjukset?
    Kaveri on periny ameriikan sedältää miljuunan, mutta amerikan pankki ei maksa rahaa nigeriaan. Kaveri kyllä maksaa ne lahjukset takas moninkertaisesti, kun pääsee suomeen. Luotettavaa. Eikö.

160 vikaa? Mitä vikaa?
    160 temp tiedostoa löytyi jotka voi poistaa huoleti, mut kokeilu versio poistaa vain 25 "vikaa".

Viimeksi muokattu: 31.05.2012

Jaa tämä sivu