Onko mun prosessori hajalla, kun se näyttää cpu-z core speediks vain 800mhz? kun vertaa tähän toiseen netistä löytämääni niin se näyttäisi ihan oikein
Sinulla on Cool'n quiet päällä biossista mikä laskee prosessori voltteja ja kellotaajuutta näin ilman rasitusta, siitä johtuen kellosi ovat noin. Rasituksessa ne nousevat normaaleihin lukemiin.
Niin onkin, säästyy paljon virtaa. Tosin en olis uskonut että noin hitaaksi laskee ne kellot, mulla tämä laskee välillä siihen 2GHz, mutta toi on jo aika alhaalla.. Toisaalta sitä parempi, vielä vähemmän menee virtaa ja tulee lämpöä
http://sourceforge.net/projects/phenommsrtweake/ Tuolla pystyy mun käsityksen mukaan jotenkin mukauttamaan Cool'n quiet -toimintoa. Esim. kun 1090T -versiolla nostaa kerrointa, disabloituu C&Q kokonaan, joka on sinänsä vähän ärsyttävää. Ohjelmalla pitäis kuulemma pystyä taas käyttämään C&Q:a, vaikka oliski kerrointa nostettu. En ole tosin vielä viitsinyt kokeilla.
C&Q päällä mulla tippuu 3Ghz - 1 Ghz ja sit kun on säädettu biosista silent mode kaikille mille saa niin sähköt vielä pienemmällä. aina öisin jos latailee ni käytän toimintoa
Onhan se kätevä kyllä joo... Yöksihän se on kiva laittaa lataus päälle, eikä piratismi nyt niin paljoo tehoja vie, että se on ihan kätevä. Vaikka ihan niin alas kun viittii Windowsin puolesta, sinne 1Ghz niin säästyy virtaa mutta silti on aamulla leffa katottavissa
Joo, mulla näyttää olevan noilla kelloilla, kun selailen nettiä,kuuntelen musiikkia ja jotain yms taustaohjelmia päällä.