Joo eli kellottelin tossa itelle sigussa näkyvän phenomin 3,83 GHz:iin ja voltit 1.4. ja on vakaa (testattu) ja lämmöt testauksessa Min. 42*C ja Max. 72*C, eli onko iha normit, eli ei tartte huolestua?, sillä muutenki olen hankkimassa kohta uutta kuuleria tohon et saan sinne 4GHz:iin *Edit: Lämmöt Core Tempin mukaan.
AMD:n suosittelee noihin phenom 2 sarjan prossuille turvarajaksi 62c ja jos sulla on vakio cooleri kiinni niin ei kannatta noita kelloja kauheen pitkään pitää.
Toi 72 astetta koskee vaan osaa prossuista. Sanosin ite et prossun elinikä ei paljoo lyhene vaikka mentäis tosta yli.
No joo.. Taian ihan, vaikka omaksi iloksi pitää vielä siellä 3,3GHz kohassa, missä se on ihan tarpeeks hyvä vielä ja, kun olen sen uuen coolerin hankkinut, nii sitten ois vasta kellotusten aika
En ole gay ja sä onnistuit hajottamaan Näyttiksen, tilasit väärän prossun, hajotit myös virtalähteen ja näppiksen parin viikon sisällä. Sun muistikortinlukijakin savus ku pistit sen väärää kohtaa emossa D Mun ongelma oli ku bios ei nollaantunu ekalla yrittämällä... : )