elikkäs ostin eilen uuden powerin(seasonic x-650) asensin sen ja nyt kone ei välillä käynnisty (valot palaa,kovot pyörii, mutta ei lähde avaa ees biossii ja näyttis ei pidä sitä alku huudatusta) välillä auttaa kun sammutan koneen napista(sammutuksen lopussa powerista kuuluu naksahdus) ja käynnistän uudestaa ja välillä pitää sammuttaa koko poweri. tää ei kyl taida olla ihan normaalia
Tarkista nyt enimmäisenä että kaikki johdot on varmasti kiinnitetty kunnolla. Jos se ei auta niin lyö se sun vanha HX620 kiinni, jos se vielä löytyy, ja katso esiintyykö sama ongelma sillä. Jos esiintyy --> jotain hajonnut koneesta ja sitten voidaan miettiä tarkemmin mikä se hajonnut osa voisi olla. Jos ei esiinny --> X-650 on valmistusvirheinen ja lähetät sen takuuseen.
juu laitoin corsairin kiinni ja toimii moitteettomasti. palautin jimm'ssiin ja ne kattoi nopeesti jollain testerillä ja pisti huoltoon ton x-650:sen. sano vaan et pitäs olla mun kokoonpanoon vähintään 750w poweri
No kyllä tuohon pitäisi periaatteessa riittää tuo 650w kun Seasonic on todella laadukas merkki ja käytännössä reilusti yli kuudensadan watin powerit on suunnattu useammalla kuin yhdellä näytönohjaimella varustettuun kokoonpanoon. Voithan sä tietysti kysyä jos ne huollon jälkeen antaisi sulle x-750 mallin hintaerotuksella, mutta en mä kyllä ainakaan itse usko että siihen olisi tarvetta.