Tarvin näppäimistön peruskirjoitteluun ja pelaamiseen. Mitään ylimääräisiä härpäkkeitä en kuitenkaan tarvitse. Eli vaatimukset: -mahdollisimman viiveetön -ainakin 5 yhtäaikaisen painalluksen tunnistus -hyvä ergonomia -halpa, eli halvin näppäimistö joka toteuttaa nämä vaatimukset.
molemmat ihan hyviä näppäimistöjä, tuota sidewinder x4 olenkin katsellut. Siinä vain on paljon turhia ominaisuuksia joista en haluaisi maksaa. Tuosta compact k300:sta taas ei tiedä kuinka montaa yhtäaikaista painallusta se tukee. Lisäksi tilaa olisi isommallekkin näppäimistölle. Onko nyt vain todettava, että markkinoilla ei ole tarjota minulle sopivaa näppäimistöä? Sidewinderinkin hinnasta saisi puolet pois vähentämällä ylimääräisiä ominaisuuksia...
molemmat näppäimistöistä ihan hyviä vaihtoehtoja, tuota sidewinder x4 olenkin katsellut. Siinä vain on paljon turhia ominaisuuksia joista en haluaisi maksaa. Tuosta compact k300:sta taas ei tiedä kuinka montaa yhtäaikaista painallusta se tukee. Lisäksi tilaa olisi isommallekkin näppäimistölle. Onko nyt vain todettava, että markkinoilla ei ole tarjota minulle sopivaa näppäimistöä? Sidewinderinkin hinnasta saisi puolet pois vähentämällä ylimääräisiä ominaisuuksia...
Mä tosiaan sain viikon bannit tuplapostista. Tää ei oo ees vitsi. Kummiski tuplapostauksii ei kai ite voi poistaa. Sitä ominaisuutta oon toivonu.
jep, ei mua viikon bännit paljoa haittais kun sen verran vähän afterdawnissa asioin, tuo tuplapostaus tuli kun muokkasin viestiä, painoin "lähetä", mut sen jälkeen sivu ei latautunutkaan kokonaan ja painoin "päivitä"..
oisko steelseries merc -näppäimistö (34e) hyvä ostos? Tuo lisänäppäinhärpäke saa kokonaisuuden näyttämään vähän lelumaiselta, mutta muuten kai sopisi tarpeisiini?