Okei eli on koneessa tuollainen Nanoxia fx tuuletinja siihen pitäisi saada pakkauksen mukana tullut säädin välii kuva: http://www.yooki.pl/galerie/w/wentylator-nanoxia-fx-12_4552.jpg säädin on juuri samallainen kuin kuvassa. Ongelmana on se että tuulettimen toisessa päässä on tuuletin yllättävää toisinaan... heh ja toisessa päässä 3pin liitin... Säätimessä taas on 3pin joka sopii tietysti tuulettimesta tulevaan johtoon,mutta toisessa päässä onkin 4pin liitin jotai ei saakkaan sitten kiinni emolevyyn... Miten on mitä pitäisi tehdä että saa tuulettimen säätimen tuulettimen ja emolevyn väliin? pitääkö ostaa 3pin --- 4pin liitin emolevyn ja tuulettimen johdon väliin vai toimiiko johto vain niin päin että 4pin on emolevyssä vai miten on?
Mielestäni se toimii ihan silleen vaan. Se neljäs liitäntä on vain tuulettimen nopeuden säätöä varten (siis emolevyn puolelta).
siis siis olen kokeillut tota säädintä siihen väliin muuta ei ala pyörimään tuuletin... valot palaa mutta ne palaa ilman tuulettimenkin johtoa tuli huomattua. Voiko selventää?
siis siis olen kokeillut tota säädintä siihen väliin muuta ei ala pyörimään tuuletin... valot palaa mutta ne palaa ilman tuulettimenkin johtoa tuli huomattua. Voiko selventää?
laita se 4pin siihen emoon kiinni se 1pinni jää vaan yli siitä ei mitään muuta, jos tuulettimeen tulee valo ja se ei pyöri niin silloin se on valmiiks rikki tai sitten toi säädin on rikki, koita pyöräyttää ite sitä tuuletinta kun kone on päällä.
siis valo palaa vaikka johto ei oliskaan lainkaan kiinni. ja olen kokeillut tätä et se 4pin liitn o siin emolevyn 3pin mut ei toimi ja olen yrittäny tökkii sitä ku se o ollu päällä mut ei