Misä sais käytettyjä osia koneeseen? Prossu ja näyttis hakusessa. huudossa ei oikeen prossuja ollu, ja muita paikkoja en tiedä. Toivottavasti tämä tuli oikeelle alueelle
Jos asut Lahdessa niin löydät edullisia vanhempien tietokoneen osia Patinan kierrätysmyymälästä: http://tuoterengas09.onet.tehonetti.fi/tuotantoalat/index.php?group=00000022&mag_nr=10
Nettimarkkina on myös loistava paikka jossa myydään tietokoneen osia. Itse olen myynyt sen kautta muutaman näyttiksen ja prossun. Myös MuroBBS kannattaa tsekata. Tai sitten haravoida huutonettiä entistä kovemmin. :>
Kyllähän huuto.net löytyy näyttiksiä ja prossuja pilvin pimein. Vai onko kyseessä mille emolle/kokoonpanolle osia hakusessa ?
AMD Phenom prossu hakusessa, mulla kun tässä emossa on am2+ (ASUS M2N SE PLUS on emo)kanta niin Phenom on näppärä tähän. Joo tarttee noista kattella, kiitos vastauksista! E: 'Tarkennusta, etsin siis am2+ kantasta prossua Phenom prossujakin on näemmä am3 kantoina Ite ku en näistä tiedä mitään Eik tuol murobbs sivul tosiaa oo haku toimintoo :O