Mikä vikana?

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi camonsteri 09.08.2012.

1. camonsteri

camonsteri Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    En ymmärrä mikä on vikana, Minulla on omasta mielestäni hyvät osat koneessa, mutta silti minulla pätkii Combat arms-pelissä vaikka olisi aika huonot grafiikat, ja -can you run it- mukaan osat pyörittäisivät battlefield 3:kin hyvin.

Osat:
    Näyttis:Amd Radeon 7850 HD Direct Cu II 2GB
    Prossu:Fx-6100 3,3 Ghz , 6-core
    Käytttöjärjestelmä:Win7 64-bit home premium
    Ram:8Gb joku 1,333MHz
    Emolevy:M5A78L/USB3
    Kiintolevyjä:300Gb ja 160Gb suht hyviä molemmatki

Ajurit pitäisi olla kohdallaan

kaverini kuvaa peliä täysillä grafiikoilla Frapsin avulla 60FPS ja Full size kuvalla eikä lagaa,minulla lagaa full grafiikat jo muutenkin ja Frapsin kanssa lagaa huonoimmilla grafiikoillakin.

missä vika?

Yrittäkääs te keksiä jotain :)

2.  
  3. camonsteri

camonsteri Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ja virtalähde tommone:
    XFX 650W Core Edition ATX-virtalähde, 80+ Bronze

4. Gereti

Gereti Senior member

Kiitokset:
    426
    Pisteet:
    163
    onko cool*n quiet päällä?se laskee prossun kellotaajuutta jos ei se rasitu kokoajan määrättyä vertaa,
    ja vaikka can you run it sanoisi että se pyörisi high settingseillä,niin se ei kerro,että millä fps:llä,itsellä menee radeon 7870,ja phenom II 1600T x6 3.4Ghz (mikä siis varmana voittaa tällä hetkellä tuon bulldozerin
    ja en ole varma onko ne katottu singleplayersisä,niin itsellä menee Max Payne 3 max asetuksilla 30-60 fps singlessä,

Viimeksi muokattu: 09.08.2012
  5. camonsteri

camonsteri Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    en tiedä näistä jutuista kauheasti,mutta mistä sitten saan sen Cool'n Quietin päälle
    Ja olen ihmetellyt kun käynnistän koneen siihen tulee simmonen alareunaan ''Press 4 to activate core unlocker'' ja ennen siinä luki ''6 cores activated!''

6. Jouko?

Jouko? Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    32
    Pisteet:
    78
    Cool N Quietin saa päälle/pois BIOSista mutta en usko että sillä on tökkimisen kanssa mitään tekemistä koska Combat Arms ei vaadi mitään tehokonetta pyöriäkseen. Pyöriikö muut pelit normaalisti? MSI Afterburnerilla voit vaikka aluks tsekata näyttiksen käyttöasteen pelatessa http://www.download.fi/jarjestelma/jarjestelman_virittely/msi_afterburner.cfm

Lisäksi noi "Can You Run It" sivustot kannattaa unohtaa kokonaan sillä ne ei kerro koko totuutta miten pelit pyörii.

Viimeksi muokattu: 09.08.2012
  7. camonsteri

camonsteri Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    En tie en oo muita pelejä testannu :D

Jaa tämä sivu