Mikä rikki?

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Kasseli 01.11.2012.

1. Kasseli

Kasseli Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tervehdys

Tilasin Silent Rigin tonnin pelikoneen

Johon emoksi tuli ASRock Z77 Extreme4, Z77 ja ehdin tunnin iloita uudesta koneesta kun se sanoi itsensä irti

Olin lataamassa ohjelmia kun kone yllättäen tilttasi ja sen jälkee vaihtelevin tuloksin on mennyt päälle kunnes hetki sitten ei enää mennyt edes windowsiin asti vaan jää mustaan ruutuun jossa lukee vihreällä Asrock ja menu vaihtoehtoja joita ei voi käyttää kuten Press F2 for menu, mikään vaihtoehdoista ei toimi, osaako joku sanoa mikä olisi ongelmana.

Viimeksi muokattu: 01.11.2012
  2.  
  3. Peku

Peku Active member

Kiitokset:
    76
    Pisteet:
    58
    Kokeile PS2 porttiin tulevalla näppäimistöllä. Ja liikkeeseen kannattaa ottaa yhteyttä, jos helppoa ratkaisua ei löydy niin takuuseen.

4. Daword

Daword Regular member

Kiitokset:
    23
    Pisteet:
    48
    Oliskohan biossissa jotain häikkää.. Mutta et pääse siis edes biossiin?
    Emossa oleva pikku patterin poisto yleensä palauttaa bios asetukset mutta en usko että välttämättä siitä on nyt apua jos kuva vaan jämähtää heti alku ruutuun.

Et oo aatellu kysyy sit silentrigistä? Jos ostasin 1000e koneen niin oisin soittanut heti... Mitään ei kannata lähtee availeen muutteleen tai sääteleen ennenkuin olet.varma että takuu ei raukea (takuu vähintään 1v)

5. Peku

Peku Active member

Kiitokset:
    76
    Pisteet:
    58
    Mulla oli ongelmia biosin päivityksen kanssa. "press f1" jatkaaksesi, mutta eipähän usb näppäimistöllä toiminu, siinä huomaa että mitään vanhaa ei kannata viskata roskiin, hp:n ps2 näppis sai edes hetken nauttia suosiosta. (drinkkejä olen joskus kyllä tarjonnu)

6. jartar

jartar Senior member

Kiitokset:
    111
    Pisteet:
    143
    Itse pitäisin todennäköisenä emo vikaa. No, sillä ei kuitenkaan ole merkitystä mikä siinä on vialla koska olet ostanut ns. "pakettikoneen". Ei muuta kuin yhteys silentrigille ja he korjaavat tilanteen.

7. Daword

Daword Regular member

Kiitokset:
    23
    Pisteet:
    48
    Usb toimimattomuuden alku käynnistyksessä saa muutettuu biossista, en oo varma onnistuuko kaikilla emoilla mutta mulla oli sama ongelma joskus.

Juu ja yhteys myyjään ja sit kone takuu selvitykseen

Jaa tämä sivu