Eli olen pistämässä uutta prosessoria tähän koneeseen. Nykyiset tiedot: Prossu: Intel Pentium E2200, 2,2Ghz Näytönohjain: ATI Radeon 3870 512mb (Tulee tilalle 4890) Keskusmuisti: 4x 2Gb 1066Mhz Kingston HyperX CL7 Poweri: 550w LC-Power Kovalevyt: 640Gb WD SATA III + 160Gb SATA + 1Tb LaCie Emolevy: ASUS P5Q Pro Siinä kai ne tärkeimmät. Eli prosessori vaihtoehdot olisivat: Intel Q6600 Intel C2D E8500 Intel C2D E8400 Intel C2D E7200 Tietokonetta käytän lähinnä pelaamiseen, joten prossun olisi oltava sen mukainen.
Huoh. Tuossa lukee vaihtoehdot PISTE. Nuista pitää valita. Ja huom, ostan käytettynä eli hinta on alle 120e jokaisella. Taidan vaan ostaa tuon E8500
"Tuossa lukee vaihtoehdot PISTE" Ja miksi vaihtoehdot on rajattu juuri noihin eli huonoimpiin mahdollisiin?
Tuossa lukee myös "eli hinta on alle 120e" Vai lukeeko? En ole mitään tykkikonetta tekemässä, kysyin yksinkertaisen kysymyksen. En pyytänyt ketään valittamaan siitä mitä olen koneeseeni pistämässä.
Terafill: Kun kerralla hankit kunnon prossun, silloin sinun ei tarvitse päivitellä sitä muutamaan vuoteen. Kyllä jo nykyaikana kannattaa Quadi hommata, vaikka siitä ei ihan vielä saa 100% kaikessa irti.
Mie en tarvi kunnon prossua.. Se on minun kone kumminki, hankin minkä haluan Sain hommattua jo E8500 ja sitä voin kellotella tarpeen vaatiessa. Ei varmaan hetkeen lopu tehot.
Mutta ymmärrä tämä vielä: Jos ostat tuon e8500, se ei enään uusimmille peleillä riitä vuoden parin päästä. Kannattaa hommata Quadi, niin prossua ei tarvi päivittää moneen vuoteen(rahaa säästyy). Se on silkkaa rahanhaaskausta, että ostat nyt taas jonkun Dual Coren. e8500 on erittäin kallis Quadeihin nähden. Sinuna harkitsisin todella. E: Ja miksi tulet kyselemään sitten, että mikä olisi hyvä prossu, jos et ota meidän ehdoituksia vastaan...
Kysyin mikä on hyvä prossu näistä mitkä merkitsin tuonne. Ihan vaan valitsin ne, koska olivat halpoja. Sain alle 100e:n tuon E8500 nyt. Ja parin vuoden päästä jos kellotettuna jää huonoksi joillekkin peleille, niin eiköhän noita Q8xxx sarjalaisia saa jo melko halvalla käytettynä jostain. Ja luulen kyllä, että parin vuoden päästä menen jo i7 puolelle. Ja tosiaan Kokki99:ltähän mie tuon prossun ostin, hintahan ei tiedenkään muille kuulu
Mikä järki tässäki sit oli? Kai sen nyt jo nimestäki osaa päätellä että E8500 on parempi kuin E7400. ja Googleakin olis voinu käyttää ja katsoa niit tehoja, ja vertailla.
Hirveetä itkemistä, kuka on pakottanu lukemaan tän ketjun. Viimeks kun mie katoin tää oli vielä täysin vapaaehtoista hommaa.
Kysyin kumminkin parasta prossua omalle koneelleni, sopivaa muuhun kokoonpanoon. E7400 hinta oli kumminkin yli puolet halvempi.. Osaan katsoa tehoja ja vertailla kyllä. Ja kakezon nyt oo mitään vastannu, ainoa mihin tuhlasit aikaa oli sen sanominen -.- Lakatkaa itkemästä, tämä on jo ohi.