Mikä kotelo?

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi bf1heroes 15.06.2010.

1. bf1heroes

bf1heroes Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eli olen hankkimassa uutta tietokonetta. Mikä näistä koteloista olisi paras?

itse pitäisin eniten ehkä zegamaxista, mutta onko se laadukas, hiljainen, ja viileä?

2.  
  3. Smanci

Smanci Regular member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    46
    Hinta/laatu suhteeltaan paras on Antec ja se on takuulla laadukas (ei ehkä hiljaisin, mutta viileä).
    Nuo muut ovat ihan OK koteloita, paljon näyttävämpiä kuin 300.
    Ota Three Hundred jos ulkonäkö on toissijainen asia.

PS. on myös todella hyvä kotelo.

4. Sn1p3d

Sn1p3d Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Antec 300 on suosittu ja hyvä perus kotelo. Hiljaisuutta ajatellen kannattaa ostaa äänieristys mattoa ja laittaa sitä seiniin kiinni. Myös muutama tuuletin ei ole pahitteeksi parantamaan ilmankiertoa kotelon sisällä. Tosin kotelosta löytyy valmiiksi 2 tuuletinta ja niilläkin pärjää hyvin eli ei ole pakko ostaa lisää tuulettimia koteloon.

5. aamuli

aamuli Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itellä on toi zegamax, tosin mustana (musta oli vähän kalliimpi, tiedä onko eroja) ja ihan tyytyväinen olen ollut. Ei tuolta kopasta ääniä kuulu, ja kait ihan viileähkökin.

E: Ja todella tyylikäshän tämä on, hillitty mutta silti tyylikäs, ainakin minun makuun.
    Miinusta vaan antaisin tosta etupaneelin todella kirkkaasta sinisestä valosta. Jos mikreenin saa helposti, niin en suosittele, ja sen kyllä varmaan jostain saa sammumaan, eikä itsellä ongelmaa, mutta on se kyllä kirkas.

Viimeksi muokattu: 15.06.2010
  6. bf1heroes

bf1heroes Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Taidan hankkia antecin three hundredin ja lisätä siihen eteen kaksi 120mm sinistä led tuuletinta, koska en ole oikein varma lunan viileydestä. Tai sitten ostan kalliimman fractal desing defina r2:kkosen

Viimeksi muokattu: 16.06.2010
  7. Smanci

Smanci Regular member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    46
    Molemmat hyviä valintoja.

Jaa tämä sivu