A-Data 2x2GB, DDR3 2000MHz, CL9 Tämmäsen laitoin uuteen koneeseeni ja kone olisi jo tulossa, mutta näitä ei enään toimiteta. Mitkä muistit vaihdan tilalle vähintään yhtä laadukkaat, noin 111e saa maksaa enintään. Omia ehdotuksiani: Mahtuuko R3 koteloon Mugen 2 jäähynkaa onko liian isot? Kingstoneis on liian pitkä toimitusaika pitäs olla sellanen missä on lyhyt tai sitä on turussa hyllyssä.
Kiitos vinkistä, mutta mitä muistit olisivat hyvät pelitietokoneeseen hinta max 120e nyt toimitus aika mahdollisimman lyhyt.
Luultavastikkin mahtuu, itselläni on Fractalin R2 koppa ja prosessorilla cooleri Noctua NH-D14 joka taitaa olla korkeampi kuin mugen, mahdollisesti korkein.
Itse ottaisin nuo kingstonit. Niitä voi sitten kellotella, jos tarvitsee ja takuu sekä hinta ovat kohdallaan.
Jos olit huolissasi siitä, että mahtuvatko muistit mugenin "alle", niin kyllä mahtuvat. Jos kasaat koneen itse, niin melkeinpä kannattaa laittaa muistit paikoilleen ennen mugenin asennusta, sillä muisteja ei välttämättä saa enää asennettua prossucoolerin asennuksen jälkeen, vaikka ne sitten mahtuvatkin siellä alla olemaan.
Kiitos avusta tuli vähän kiire kun konetta ei saada toimitettua kun yks osa puuttuu. Nyt on muuten tulos sellanen paketti mulle että huh
Jimmsin toimitus ajat on ihan kusetusta. ite tilasin r2 ja luki että 2-4 vikkoo noo seuraavana päivänä tuli puhelu että tuutko hakeen ton kotelon
No se nyt ei pidä välttämättä paikkaansa. Olen huomannut että nuo toimitus ajat eivät oikein pidä paikkaansa. Sen takia oli kiire kun piti ilmoittaa mitkä Muistit ne varaavat minulle olin lähettämässä sähköpostia. Ehti ensin ^^