Pari vuotta sitten hankin koneen pelaamista varten afterdawnin hyviksi osoittautuneilla neuvoilla,(kiitokset siitä) mutta nyt on tultu siihen että tuli vastaan peli joka pistää koneen ihan jumiin kun vie kaiken ainakin kaiken muistin.(ainakin suoritinkäyttö ja fyysinen muisti pinkoi siellä 95-100% välillä pelattaessa vaikka ei juuri netin lisäksi muita ohjelmia päällä ollut) (En ole varma olisiko myös uusi näytönohjain tarpeen, mutta menen siitä sitten oikealle alueelle natisemaan jos siltä vaikuttaisi?) Kysympä siis Millaista muistilisää minun kannattaisi lähteä hakemaan? Tälläiset on tällä hetkellä: Intel Core 2 Duo CPU E8400 @ 3GHz CORSAIR DDR2 KIT 2X1GB 800MHZ GeForce 8800GTS PCIE 512MB G92 Pelin -suositus- laitevaatimukset: Dual Core CPU 2.0GHz or equivalent 2GB RAM ATI x800 or / NVIDIA 6800 with 256MB RAM or higher Sen verran mitä minä itse näistä ymmärrän (häpeän kyllä kun en ymmärrä...) niin koneen pitäisi pyörittää peliä ihan hyvin? Mikäli tämän nyt kaipaa jotain tiedonlisäystä, kertokaa toki.
ei se pari gigaa lisää tuota ramia ikinä ole pahitteekksi, mutta jos käytössäsi on 32bit os niin osta vain yksi gb. ja voisit nostaa vähän noita väyliä prosessorille ja muisteille.