Elikkä kun kone on laitettu lepotilaan ja sen jälkeen käynistetty lepotilasta, näytön päälle tulo(meniks oikein!?) kestää yli 10 sekuntia. Eli näyttö ei heti tunnista että kone on käynistetty lepotilasta. Any advice? Thnx!
Mielestäni se on ihan normaalia, itsellä menee lähes saman verran. Huippukoneet käynnistyisivät lepotilasta n. 2 sekunnissa
Saattaa olla hölmö kysymys, mutta kysynpä kuitenkin Onkos käyttis asennettu tuolle SSD asemalle, vaiko perinteiselle kiintolevylle? Nuo heräämis ajat ovat normaaleita perinteistä kiintolevyä käytettäessä, SSD:stä en osaa juurikaan itse sanoa kun ei moisista ole henk.koht kokemuksia, mutta mitä lukenut olen niin SSD:n kanssa herääminen pitäisi olla joka tapauksessa nopeampaa. Eli mikäli käyttis on tuolla SpinPointilla on heräämis aika normaali, mikäli SSD:llä niin sitten kuulostaa itsestänikin hieman hitaalta. Joku kellä SSD asema on, voi antaa neuvoja aiheesta. Myös ohjelmat jotka käynnistyvät Windowsin yhteydessä (esim, mese, selain, skype, jne jne muut kuin Windows itse) hidastavat jonkin verran käynnistymistä. Windowsin tehtävien hallinnasta saa aika hyvin säädeltyä käynnistyviä ohjelmia. Saman asian tekee myös CCleaner ohjelmisto (eli säätäminen onnistuu silläkin) jota itse käytän järjestelmän siivoukseen ja muuhun kevyempään ylläpitoon.
Kyllä käyttis on asennettu ssd-levylle. En vain jostain syystä ymmärrä tätä. Ssd-levyn pitäisi nopeuttaa, mutta tämä on perinteistä hitaampaa (siis lepotilasta herääminen). Ei oo mitään mese, skype, tai muuta joka hidastaisi sitä ...