Kuvasignaali ei kulje ?

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Gredon 25.02.2011.

1. Gredon

Gredon Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kokoonpanona itsekasatussa koneessa olisi:
    AMD Phenom 2 x6 1090t
    Gigabyte 890GPA-UD3H
    Ati Radeon 5870
    A-data 2*2gt ddr3
    Cougar 700w
    Fractalin kotelo Design r3

Ongelmana tosiaan on ettei kuvasignaali pääse näytölle asti ulkosesta tai emolevyn integroidusta näyttiksestä. Itse piuha sekä näyttö toimivat, ja takuuhuollon mukaan myös emolevy toimii. Emo ei äänehdi, ja kaikki näyttää lähtevän oikein päälle. Kone ei ole itsekseen sammunut kun sokkona sitä olen päällä pitänyt.

En ymmärrä oikein että mikä voisi olla vikana kun olen testannut vain toisella ram-kammalla ja vaihtanut paikkoja jne. Koko homma ehti toimia kumminkin puolisen vuotta ilman sen erikoisempia ongelmia ja kuin salamana kirkkaalta taivaalta signaali katosi.
    Emon patteri on poistettu myös nollatakseni arvot.

Kaikki neuvot otetaan vastaan ja ehdotuksia odotetaan. :)

2.  
  3. Pottiboy

Pottiboy Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    eli siis näyttöön ei tule yhtään mitään ? Tuleeko näytölle mitään ilmoitusta ?

4. sidrend

sidrend Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Kannattaa kokeilla nollata CMOS, itsellä ainakin toimi tuon jälkeen kun oli vastaavia ongelmia.

5. Pottiboy

Pottiboy Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itellä kävi vähän samantyylisesti eli... Mitä tapahtu? Ite kun kasasin koneen asensin windowsin lähti pelittään samantein sitten sammutin koneen, laitoin koneen uuteen paikkaan, sen jälkeen uudestaan kone päälle, mutta mitenkäs kävikään ruudulle ilmesty vaan ilmotus että "Analoginen Virransäästötila" ja mitään ei tapahtunu.Soittelin sitten paikkoihin ja kyselin kyseisestä ongelmasta ja sitten selvis syy! Emolevy oli huonosti ruuvattu kiinni koteloon. Emolevy kunnolla kiinni ja uudestaan kone päälle.Näin se lähti sitten taas pelittään. En tiedä onko sama ongelma, mutta tollanen ainaki itellä.

Jaa tämä sivu