Kovalevy-emolevy ongelma

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi milanolf 10.04.2012.

1. milanolf

milanolf Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    hei. minulla on semmoinen ongelma että emolevyssä on vain 2 sata paikkaa, ja tarttisin 2 lisää niitä, koska dvd asema vie yhden sata paikan ja kovalevy sen toisen. minulla on siis 3 kovalevyä (kaikki 250gb) ja tarttis saada lisää niitä sata paikkoja, eli olisko semmosta adapteria joka tulis vaikka pci-e liitäntään kiinni? (oon kuullu huhuja et semmonen adapteri ois olemassa).

kiitos vastanneille

2.  
  3. Tinke8

Tinke8 Active member

Kiitokset:
    61
    Pisteet:
    78
  4. ric_91

ric_91 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Itse ottaisin sellaisen kortin jossa sisäiset sata-paikat:
    http://www.jimms.fi/tuote/SX-120A
    Tuotetiedoissa lukee vain että tuki ../XP/Vista/Linux, joten kummastelin mihin WIN7 on jäänyt? Luulisi kuitenkin toimivan Win7:ssa jos kerran toimii Vistassakin, ja jos tuotetta onnistuu testaamaan myyntikuntoisena niin onhan siinä 14vrk palautusoikeus :)

Löytyy myös kalliimpia kortteja joissa lukee myös win7 ja on enemmän laitepaikkoja..

5. milanolf

milanolf Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    ric_91 juu tuollaista etsiskelinkin. siis sisäistä koska jos joutuisin tuomaan ne ulkokautta ne sata johdot kopan sisälle niin siitä ne olis aina vaan sit haitaks ku ne olis siin roikkumas :/.

Jaa tämä sivu