Olen kohta kasaamassa uuden pc:n ja koteloksi tulee Antec 300. Siinä on 5 tuuletinpaikkaa, 2 tuuletinta tulee mukana, 3 saa hankkia itse. Mietin että onko järjevää asentaa kaikki tuuletinpaikat täyteen? Ja missä nuo kotelotuulettimien paikat sijaitsevat emolevyllä? Ja onko tässä emossa tarpeeksi niitä paikkoja: Asus M4A77TD PRO?
kotelotuulettimet tulee virtalähteeseen kiinni, suosittelen että revit ne kaksi tuuletinta irti ja korvaat ne paremmilla (ja hiljasimmilla) ja jos haluat niin voit tunkee kopan täytee tuulettimia, itse silloin ottaisin hiljasia.
kannattaa eka kokeilla parilla tuulettimella seurata vähän lämpöjä ja sitten sitä mukaa laittaa lisää tuuletusta ku tarvii
siinä menee yks johto, mihin laitetaan liittimet sarjaan (toistensa päälle) eli kyllä siinä on tarpeeksi.
sitten ne tuulettimet joko ruuveilla kiinni kopan tuuletinpaikkoihin, tai nippusiteillä sinne minne haluaa, ite revin kopan edestä alimmat ritilät pois ja laitoin 120mm scythen tuulettimen siihe =) nyt on suora läpiveto.