Vaihan koteloa --> http://www.lapstore.fi/product_info.php?products_id=30117 <--- Joten, mihin pistän piuhat jotka ovat kotelossa kiinni "USB edeesä ja äänet EDESSÄ" ja onko kotelossa toi "firewire = 1394 kait" jos näin pihin pistän piuhat? Jep olen aloittelija
Mikäli kotelon mukana tuli jonkinlainen ohje, niin katso sieltä. Kotelon tiedoissa ei ollut mainintaa muusta kuin HD Audio-liittimet etupaneelissa. Emolevyssä on yleensä pistokkeiden kohdalla maininta mikä pistoke on kyseessä, ellei se auta etsi netistä emolevysi ohjekirja, josta voit katsoa ne.
Sano mikä emolevy on kyseessä niin katotaan jos vaikka netistä löytyy manuaali. Tai jos itselläs manuska löytyy ni kato sieltä. *edit* Kotelo vaikuttaa ihan pätevältä. Onko muuten tietoa tuosta sivuikkunasta ? Onko siis jonkinsortin metalliverkko, ja jos on niin onko pölyä estävä ? Kun ihan pleksiltä tuo ei näytä.
Emolevy Acer EM61PM/EM61SM RatCon en ole varma sivuikkunasta "kotelo on postissa ei viellä minulla" kysyn etukäteen. ja viellä että kyllähän sen pitäisi olla pölyä kestävä koska se auttaa tuuletukseen etc.
Niin siis mua kiinnosti se että se estää pölyn. Elikkä suuri pölyiltteri, vaiko reikäinen verkko josta pöly pääsee läpi ? Mut tsekkaa tosiaan se, ja ilmottele myöhemmin kun se saapuu.
juu tulee seuraavalla viikolla, mietit siis että pöly ei pääse sen kautta sisään tai ulos että se olisi tavallaan koriste ?
"Onko siis jonkinsortin metalliverkko, ja jos on niin onko pölyä estävä ?" "ja viellä että kyllähän sen pitäisi olla pölyä kestävä koska se auttaa tuuletukseen etc." Aika hyvä...D. Mikähän on sellainen, joka ei kestäisi pölyä? "Elikkä suuri pölyiltteri, vaiko reikäinen verkko josta pöly pääsee läpi ?" Mutta tähän sitä vastausta kai sitten halutaan ja ihan suomenkieltä se on.
Pölysuodattimet kopissa yleensä kerää suuren osan pölystä. Kaikkee ne ei voi kerätä, ei muuten ilmaa tuu yhtään läpi. Laatukeskustelua asiasta kyl En ole enää seniori vaan joku huumehörhö. Teinköhän jotain väärin.
Seniori oli parempi, tulee kyllä masentava olo kun itelläkin tulee tuo eteen.. >: Niih en usko kyllä tuon hintaluokan kotelossa olevan pölyverkkoa. Itse asiassa Centurion kotelossa, joka on lapstoressa alennuksessa (halvempi kuin toi) Siinä oli kyseiset verkot mukana.
Verkkoa on sivuikkuna The left side panel features a cut-out, but with a black grill it’s definitely less see-through than your average window mod. Tiedä sitten kuin helposti tuo irtoaa, kehikko-lista kun ulospäin näkyy. Niksi-pirkan vakio vinkki, sukkahousut. Suhteellisen hyvää pölynsuodatinta syntyy.