Luin tossa gitaristin topicia, jossa hän kertoi ettei hänen kasattu kone käynnisty. Onko yleistäkin? Olen itse suunnisttelemassa koneen kasaamista ja alkoi vaan vähän puntti tutiseen kun en ole viisain jätkä tietotekniikassa, mutta en välttämättä tyhminkään. En haluisi vähäisiä pennejäni heittää kankkulan kaivoon.
Kantsii maksaa se muutama kymppi koneen kasauksesta jos ei oo kokemusta tarpeeks. Tossao n sekin et jos joku osa on valmiiks mäsä, ei tarvii miettii mikä osa. Liike ku kasaa, se on heidän ongelmansa.
Itsekin kasasin koneen viimekuussa ekaa kertaa ei ollut vaikeata. Koneeni ei käynnistynyt ekalla kerralla koska olin laittanut vahingossa power.sw:n väärinpäin, muita ongelmia ei esiintynyt.
totta sekin mutta ei se vaikeaa ole kunhan vain muistaa varoa staatistasähköä osiahan nyt ei oikein väärin voi laittaa
Annetaan, itel alkaa just datanomin näyttötutkinto seuraavalla viikolla... Juttelin sen opettajan kanssa ni niissä aiheissa mitkä jo osaa voi mennä suoraan näyttöön, ei tarvitse osallistua opetukseen. Nopein on käynyt kuulemma kyseisen tutkinnon alle 4kk. Itse tähän mennessä lähinnä kuljetus alan hommia hoitanut, ja nyt pääsin tonne... Saa paperitkin osaamisen todisteeksi vieläpä kohtuu vähällä. On aika Jees!! Vähän meni OT:ks mut oli pakko vähän kehasta ku oon niin fiiliksistä tosta, ku ikää alkaa kuitenkin jo olee ja pari skidii ni ei jaksais aina hantti hommia painaa paskalla palkalla... 6 kurssia ja pari on just tota laitteistojen hankintaa ja kilpailutusta, sekä kasausta. Asennus sekä käyttöönotto on sit viel erikseen..