Siis mulla on hp pavilion pöytäkone--> Vista 64 bittinen AMd phenom 8600+ 3 ydin 2.3 ghz Ati hd radeon 3650 500 gt kovalevy 4 Gt keskusmuistia. Toimi alussa erittäin hyvin parin kuukauden päästä emolevy hajosi, korjaukseen sen jälkeen toimi taas hyvin nyt kun käynnistän koneen välillä vistan logolla kone tilttaa ja boot. Ja kun käytän normaalisti Kone vetää sinisen näytön(sanoo että prosessorin ytimessä tapahtui virhe.) en ole saanu virhekoodia ylös. Tänään kun käynnistin niin alussa kun vista logo tuli kone boot ja sit se pyys että minkä käyttiksen otan ja mitä sillä tehdään.. asetuksissa valistin korjaa tietokone se ei löytänyt mitään virhettä. Kuntoraportti löysi tämän---> Microsoft isatap adapter ei toimi oikein ja haittaa käynnistyksessä. laitteen plug and play tunnus 7 sama isatap adapter samat jutut plaplaplaa.. laittteen tunnus ROOT\*ISATAP\0000. onko siis kellään tietoa näistä vai onko muuten kikkoja? Olen poistanut tuon käytöstä laitehallinnasta verkkosuorittimista kun se haittaa pelien peluussa nettiyhteyksiä ( ukot tippuu taivaalta ja netti pätkäsee hirveesti.) Sitten kone jankkas tosta isatapista että se on koodi 10?
Pääsetkö edes vikasietotilassa windowsiin? Jos pääset, niin laita laite uudestaan päälle ja katso toimiiko sen jälkeen normaali käynnistys. Jos laite on jo päällä (vaikka olet sen kerran poistanut käytöstä), niin päivitä sen ajuri. Virhekoodi 10 kertoo ettei laite käynnisty.
ajurin päivitys ei onnistu kun painan päivitä ajuri ei tapahdu mitään.. koneelle pääsen normaalisti mutta välillä se tekee että tilttaa tai sitten työpöydällä tulee blue screen en ole vielä saanut virhekoodia ylös. blue screen tulee about kerran viikossa. 3 kertaa. Olen kuullut juttua että tuo on turha että sen voisi poistaa kokonaan koska se kontrolloi ipv6 protokollaa olen senkin poistanut käytöstä kun se haittaa peluuta.
Blue screen tuli jälleen nyt sain virhekoodin ylös se on 0x00000101 (0x0000000000000041, 0x0000000000000000, 0xFFFFFA60005EC180, 0x0000000000000001)