Elikäs kun ostin uuden prosesorin ja laitoin sen kiinni koneeseen ja virran päälle kone käynistyi mutta näytössä ei tapahtunut mitään joten laitoin vanhan prosessorin takaisin mutta siten kun laittoi virat päälle kone pitää vaan säänöllisin väliajoin piippausta. Se kestää aina pari sekentia loppuu ja sitten uudelleen. Mietin että mistäköhän tälläinen ongelma yleensä johtuu.
Emolevy ilmoittelee ongelmasta, eli emolevyn ohjekirjaa käteen ja katsomaan mitä ko. piippaussarja tarkoittaa. Saattaa olla prosessorin lämmöt (tuuletin kunnolla paikallaan?), prossun tuuletin ei pyöri (kytkemättä tai kytketty väärin), tms.
mun kone piippaa aina käynnistettäes itte en huolestu koska kun toi kosahtaa saan uuden kjäh kjäh kjäh!!!
No oli taas sen tason kommentti että minkähän takia itse tuohon edes kantaa otan mutta.. Jos joku kysyy neuvoa ongelmaan niin olisiko tuon tason tietämyksellä parempi olla kirjoittelematta näihin ketjuihin, varsinkin jos kommenttien taso on muutenkin tuota luokkaa. nimim. pappa betalar...ainiin oon ite se pappa, perhana sentään.