Joo kasasin koneen kaikki toimi mallikkaasti mutta sitten tuli teksti "Reboot and select proper boot device or insert boot media in selected boot device". Joka varmaan johtu siitä että ei ole windowsia koneella. No laitoin windows levyn sisään ja laitoin atapi cd rom 1 boot deviceks, mutta eipä se mitään auttanut. Muuten onko tavallista että siinä lukee "atapi cd" vaikka minulla on koneessa kiinni Samsung 22x cd-dvd. Emo ja prossu on käytettyjä ja otettu toisesta koneesta tässä koneen tiedot: Amd Phenom 965be Asus m4a785td-v evo 4gb kingston 1600mhz 1tb Samsung spinpoint Samsung superwritemaster Cd-Dvd-Rw Corsair 550w Ati radeon HD 5870 Voisiko joku neuvoa mitä teen?? Kiitän jo etukäteen
Kokeile vaan asentaa se win 7 loppuun asti ja katso sitten mitä sanoo, en osaa muuta järkevämpää sanoa
Ongelma ratkaistu, laittamalla ykkös bootiksi "Removable device". Miksköhän se on tolla nimellä tuolla mutta eipä se kai mitää haittaa??
Poistettava lähde. Kait se ei haittaa enpä tiennyt että windowsin asentaminen on koneen kasausta vaikempaa D Älä tee 2 topiccia samaan aiheeseen liittyen. Olisit tänne molemmat kysymykset pistänyt
Joo älä. Yllätyin kyllä itsekkin kun näin hyvin onnistui kasaus vaikken koskaa ennen ookkaa mitää kasannu Mutta mulla olis viel vähä kysymyksii lisää.. 1. Miks tää lukee mun 1600mhz muistit 1333mhz 2. Sitten että onko tavallista että jos pidän furmarkkii 5min päällä niin näytönohjaimen lämpötila on jo noussu yli 80 asteesee ilman mitää kelloja.. Ja näytönohjain on vertexin 5870 referenssi jäähyllä.
Furmarkki rasittaa konetta aika kovasti, joten lämmötkin on aika korkeet. En sit tiiä kuikna korkeet just 6870 max tempit on mutta amd sivustoilta näkyy ne, sekä keskusteluista noista 5870 lämmöistä.
Furmarkki rasittaa konetta aika kovasti, joten lämmötkin on aika korkeet. En sit tiiä kuikna korkeet just 6870 max tempit on mutta amd sivustoilta näkyy ne, sekä keskusteluista noista 5870 lämmöistä.
Ihan normaalit lämmöt furmarkilla nuo, ei kannata huolestua, harvoin koskaan peleissä saa samoja lämpöjä.
en tiä, ehkä sua on kusetettu että ne on 1600mhz, mutta ei sillä oo mitääv väliä, ei huomaa minkäännäköstä eroa noiden välillä
Joo katoin sieltä niin siel oli vaa joku overclock juttu ja siin oli 1610mhz lähimpänä sitä 1600mhz. Siis laitanko sen? Niin ja laitetaan vielä tähän että tietääkö joku miks mulla on max reso 1680x1050.Näyttiksenä HD 5870. Tosin mulla on vanha acerin näyttö ja vga kaapelilla kiinni, mutta muistaakseni viime koneella sain kuitenki codissa sen 1920x1020 ja silloin oli näyttiksenä HD 4850. Kaikki ajurit on asennettu..
Samaa asiaa kyselen mäkin. Voiko resoluutio johtua myös pienestä näytöstä? että pystyykä esim 19' tuuman näytöllä vetää 1920x1020 resoilla hyvällä näyttiksellä ja uusilla ajureilla?
Mä ainakin ite löysin ongelman tästä mun näytöstä. Valmistajan sivulla luki max resolution toi mikä mul on. Kannattaa sunki kattoa
Aika epäkäytännöllistä olis, jos 19'' näytössä olis 1920x1080 reso, kun reso on yleensä 19'' näytöissä 1024x768.
Muistit on käytönnössä yhtä nopeet, oli ne 1333 tai 1600 ilman kellotusta. En vaivautus säätään. Virallisesti tuetaan 1333, sitä suosittelen.
tai sitte muisteille nostat vaan muistien kerrointa yhdellä, jolloin nousee sinne 1600mhz tasan, ja thats it. (siis yhdellä kohdalla, ei numerolla)