Kone kaatuilee pelien aikana :P

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Th3N00b1 01.10.2012.

1. Th3N00b1

Th3N00b1 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Juups eli mun acer aspire m3203 kaatuilee mw3 pelien aikana aika reilusti ja kun menee ctrl+alt+del niin suoritinkäyttö sata muistikäyttö 2,80gt? Näyttiksen ja virtalähteen olen uusinut näyttis on nvidia geforce gt440 onkohan 2gt muistii..? Niin eli pitääkö mennä uuden prossun hankkimiseen ja prossu mielellään ei yli 100e :) Olen kattonut jotain amd phenom prossuu en muista tarkemmin... Laittakaas vinkkejä:)

2.  
  3. Negative81

Negative81 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tommosia halpoja valmispaketti koneita on oikeastaan aika turha lähteä päivittämään, sillä yhden osan uusiminen vaatii kaikkien uusimista. Ellei tietenkin hanki samaa mikä siinä jo oli.
    Tossa taitaa olla 300w kiinanpoweri? Emolevy pitäs uusia kans, että sais vähänkään uudempaa prossua tilalle.

4. Gereti

Gereti Senior member

Kiitokset:
    426
    Pisteet:
    163
    ei välttämättä käy nuo uudet prossut emoosi,koska pakettikoneiden emot on onnettomia,voit koittaa ostaa phenom 945,saattaa käydä koneeseesi,mutta mikään ei ole varmaa...

5. jartar

jartar Senior member

Kiitokset:
    111
    Pisteet:
    143
    Heikko prossu tai muistinkäyttö ei kaatuilua aiheuta. Ongelma johtuu yleensä lämmöistä, pelistä tai ajureista.

Katsoppa vaikka hwmonitor ohjelmalla millaiset lämmöt koneessa on. Olisi myös hyvä tietää miten kotelotuuletus on hoidettu. Muita keinoja ongelman ratkaisemiseksi on pelin päivittäminen uusimpaan ja näytönohjaimen ajureiden päivitys. Prossun ostamisessa tuurilla ei ole järkeä...

Niin ja pelin toimivuutta voi kokeilla myös siten että pitää koneen kylkeä auki. Tällöin kotelo jäähtyy varmasti riittävästi...

Viimeksi muokattu: 01.10.2012
  6. Gereti

Gereti Senior member

Kiitokset:
    426
    Pisteet:
    163
    kotelon takatuuletinpaikkaan voisi harkita 92mm tuuletinta,koska siellä ei sitä valmiina ole,(itse omistin aspire m3203 hieman tykimmillä osilla,eikä ollut takatuuletinta)

Jaa tämä sivu