Mo minulla on hp pavilion elite m9571sc. Koneeni kaatuilee ihan satuinaisesti, kun vaikka pelaan esim; tänäänkin kaatui kun pelasin bf3. Katsoin Whocrashed ohjelmalla mistä se johtui se antoi tommosen eror koodinIR QL_NOT_LESS_OR_EQUAL.product: Microsoft® Windows® Operating System company: Microsoft Corporation description: NT Kernel & System. Niin voisitteko kertoa mistä toi blue screen tuleminen johtuu?
Vaikuttaisi että vika olisi rauta puolella, kokeile onko kaikki palikat kunnolla kiinni koneessa. Puhdista pölyt jos on. Jos ei auta, niin koita ajaa Windowsin korjaus työkalu.
kaikki piuhat on kiini eikö pölyä ole kovinkaan paljon mutta windows ei löytänyt ratkaisua tohon. Niin mikä auttais vikaa?
onko se joku ohjelma? pitääkö se ladat netist? onko pakko ottaa muistikammat irti, koska en jaksais alkaa tekemään sitä, koska ne ovat aika piilossa pitäis ottaa näytönohjain pois ja johot järjestää mm.
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/422543 tuolla ohjeet memtestin lataukseen ja ajamiseen.
onko muuta ohjelmaa koska toi pitäis polttaa levylle tai muistikulle, mutta mulla ei ole niitä niin onko toista ohjelmaa jolla voi testata?
joo eikö hp:llä ole joku ohjelma jolla voi katsoa ainakin enne oli, mutta en muista enään se ohjelman nimeä
Eipä tuota memtestiä välttämättä tarvitse levylle asti polttaa. Riittää, että lataat ohjelman, joka osaa luoda virtuaalisia levyasemia kuten Daemon tools. Ilmaisen version Daemon toolsista voit ladata tästä noista vaihtoehdoista ainoastaan tuo Lite on ilmainen.
Hmmm tarttiko muka memtesti polttaa levylle? Noh taidan muistaa väärin ^^...Anyway ensinnäkin mikä windows sulla on? Suosittelen vielä asenteleen ajureita uudelleen taikka päivittämään ajurit mikäli omistat vanhat ajurit. Jos tämä ei auta ala sitten vasta palikoitten kanssa värkkäämään. -Club3D
juu, mutta mä teen kumminki ensin sen testin et toimiiko muistit, koska en ala turhaa uudelleen asentamaan, kun on niin paljon tärkeitä tiedostoja muistissa.