Kone hajosi

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi turunen45 30.09.2011.

1. turunen45

turunen45 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eli olin netissä selaamassa youtubea kun yhtäkkiä koneeni päätti sammua.
    Kokeilin kaiken perus korjauksen mitä osaan yrittää mutta kone ei halua käynnistyä.
    kokeilin toisella virtalähteellä ja sain sillä käynnistymään mutta GPU ei halua näyttää kuvaa.
    Tuossa ei näyttänyt olevan onboard grafiikkakorttiakaan että mites nyt vian selvitys?

Kone on ostettu viimevuoden joulukuussa että kaikissa osissa on takuu voimassa mutta mitä minun kannattaa takuukorjaukseen viedä?

2.  
  3. DjZorlag

DjZorlag Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Oisko emo leikannu kiinni? Etkö omista yhtään toista näyttistä millä saisit testattua onko vika näyttiksessä.

4. BPVest

BPVest Senior member

Kiitokset:
    701
    Pisteet:
    173
    Onko kone kasattu liikkeessä tai yleensäki tullu sulle valmiiks kasattuna? Pistä koko kone takuuseen jos on.

5. turunen45

turunen45 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Minulla on varastossa vain rupusia agp näyttiksiä ja kun kone on alle vuoden vanha niin ei siihen agp kortit mene. ja kaverini otti näyttiksen äsken mukaansa niin saa testattua toisessa koneessa että miten toimii. ja sillä vanhalla PSU:lla kone vain "Yritti" käynnistyä elikä virtalähteen tuuletin vain vähän heilahtaa samalla kun valot välähtää mutta sen jälkeen ei enää vastaa.
    Voiko oikosulku koneessa tuhota molemmat PSU:n ja emon?

6. turunen45

turunen45 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kasasin itse.

7. Viljis

Viljis Regular member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    48
    Kokeile käynnistyykö kasaamalla kone pöydälle kotelosta. (varo ettei jää emon alle mitään sähköä johtavaa!)

8. turunen45

turunen45 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    katson heti huomenna.

Jaa tämä sivu