Eli siis otsikon mukainen onglema olisi. Ostin koneeseeni uuden emolevyn (Asus p5q-em) laitoin sen normaalisti paikoilleen ja kasasin koneen, mutta sitten alkoi ongelmat, kone kyllä pärähtää käyntiin tai ainakin tuulettimet alkavat pyörimään ja emolevyssä palaa vihreä ledi, aluksi epäilin vian olevan prosessorissa koska se oli kiinni tietokoneessa jonka emolevy hajosi ukkosessa mutta ostin myös uuden prosessorin (intel e 6xxx) mutta tämäpä ei vaikuttanutkaan mitään. Olen kokeillut kahdella näytönohjaimella+emolevyn omalla integroidulla, kahdella prosessorilla kuten aikaisemmin mainitsinkin jo ja eri kiintolevyllä. Ainiin virtalähde on noin 2vk vanha corsair vx550w. Olisin todella kiitollinen neuvoista, tässä on kyse melkeinpä elämästä ja kuolemasta ps:kirjoittelen tässä läppärillä pss: vihaan läppäreitä !
Oletko kokeillut nollata biosin? Entäs kokeilitko nollata CMOS:sän? Itellä autto vähän vastaavas ongelmassa (ei tullu näyttöö kuvaan osien vaihdon jälkeen) se että nollasin CMOS:sän.
Olen koittanu käyttää patterin irti emosta ja olen koittanu myös yhdellä kammalla, tuloksetta mutta kiitos kuitenki neuvoista.
Huomasin juuri sellaisen homman että jos irrotan sen pienemmän (4pin) virtajohdon emolevystä niin kone tekee samallalailla mutta ei boottaa kahdesti (eli siis tarjoitan että kun se johto on kiinni niin kone tuntuu lähtevän päällä mutta reboottaa itsensä ja hyrisee sen jälkeen niin kauan että nappaan virrat pois) kertooko tämä teille viisaammille mitään ??