Elikkäs juu, elämäni ekan koneen kasasin, pistin päälle, kaikki pyörii, valo palaa näyttiksessä ja emossa, muttei näy näytöstä mitään, apuja? osia: asus gtx 560 ti asus p8p67 le antec 520 current high gamer poweri KUN LAITAN KONEEN PÄÄLLE, EMOSSA OLEVA VALO: "MEMOK" palaa punaisena, ja kun kone lähtee päälle piippaa muutaman kerran
onkos näyttiksen lisävirtapiuha/piuhat(6 tai6+2 pinninen) ja prossun(vai emon? eli se 4tai 4+4 pinninen) lisävirtapiuha kiinni?
tuossa yhdessä nipussa on keltasia ja mustia nauhoja, se jakautuu kahteen, toiset menee emoon (4+4) toiset näyttikseen, (6+6), kaikki kiinni, mutta tosta samasta, jossa on 6+6, jää vielä kaksi 2-pinnistä yli, jotka ei ole missään kiinni, pitäisikö ne mahtua jonnekkin, en ainaskaan huomaa vapaita paikkoja, näyttis asus gtx560 ti
Ite oon sitä mieltä et noin kalliilla osilla ei pitäs harjotella kokoomista. Ensin harjotellaan romulla, sit kalliimpaa. Pari asiaa jotka vois tarkistaa: - Näyttis kunnolla pohjassa. - Emon pitkään liittimeen menee saman piuhan 20+4 pinniset, eikä 20 kiinni ja jostain toisesta johdosta 4 pin. - Muistit kunnolla pohjassa. - Onhan kopan pohjalla korokkeet siten et emon pohja ei kosketa kopan pohjaa?
tten Mulle taas mainostettiin yksinkertasena hommana. Kaikki tossa on ihan ok, mutta siis emossa on kiinni ny se leveä piuha, sitten on vielä toiset 4+4
Tarkista että muistit ovat oikeissa paikoissa. E: Ja pidä tämä nyt tässä ketjussa, tai asia leviää täysin käsiin.
Osiksi mainihet vain asus gtx 560 ti, asus p8p67 le ja antec 520 current high gamer poweri, niin onhan sulla prossuki siinä koneessa?
http://koti.mbnet.fi/pau/bios_koodit.html yksi lyhyt piippaus, joka on outoa, koska mulla on tohon väärät muistit ja se valo MemOk näyttää punaista =D on prossu intel 2500k core i5
"Väärät muistit"? Kokeilitko laittaa ne muistit varmasti oikeisiin slotteihin tai käynnistää pelkästään yhdellä kammalla?
No mieki "harjoittelin" tuollaisilla osilla kokoamista ja kyllä tuo kone on pyörinyt täs kuukauden verran ainakin. Sen voin sanoa, että mulla oli täysin sama ongelma ja ratkes sillä kun pistin näytön kiinni näytönohjaimeen eri reikään ku siin oli 2 reikää.
Jos ne on oikeaa DDR-tyyppiä, niin ongelma ei ole "väärissä" muisteissa. Edelleen, ovatko ne oikeissa paikoissa? Ennen kuin tuo on varmistettu, niin paha sanoa muuta.