Eli seuraavanlainen kysymys olisi: Minulla on televisio kytketty toiseksi näytöksi tietokoneeseen ja emäntä haluaa siitä aina katsella koneen kautta salkkareita yms. Niin onko mahdollista, että television kautta tulisi ainoastaan sen katseltavan ohjelman äänet ja minä voisin rauhassa istuskella koneella kuulokkeet päässä esim pelaamassa. Eli siis minä en kuulokkeistani kuulisi niitä kammottavia saippuasarjoja ja emäntä ei kuulisi esim pelaamani pelin ääniä?
Ei kai telkkarista kuulu silloin koneen ääniä, kun sillä katsotaan salkkareita? Ja TV:n äänihän taas ei tule kuulokkeisiin, jos ne ovat kiinni tietokoneessa. Jos taas telkkarissa näkyy koneen kuva, koneen äänetkin (ehkä, riippuu kytkennästä) tulevat telkkarin kaiuttimista. Eli eikö tuo automaattisesti toimi juuri kuten halusit? Vai millaisessa tilanteessa em. ongelma syntyy? edit: Ääh, "...katsella koneen kautta..." eli "digiboksi" onkin tietokoneessa. Luinpa huonosti.
Yleisesti ottaen tuollainen ei toimi. Koneen on melko vaikeaa osata jakaa osa äänilähteistä toiselle liittimelle ja osaa toiselle.
Sain toimimaan! Kun vaihdoin Realtekin Audionhallinasta, Laitteen kehittyneet asetukset kohdasta rastin ruutuun "Laita Etu- ja taka-lähtölaitteet toistamaan kahta eri ääntä samanaikaisesti". Tämän jälkeen valitsin videontoisto-ohjelmasta eri ääniulostulon ja nyt toimii! Kiitos kaikille vastaajille!