1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kaksi kovalevyä, vain toinen näkyy.

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Nikke__ 08.04.2014.

  1. Nikke__

    Nikke__ Member

    Liittynyt:
    18.05.2009
    Viestejä:
    23
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tilasin siis uuden pöytätietokoneen systemastoresta. Neuvoa kysyin niin ikään täältä afterdawnista. Nyt kuitenkin kun kone on tullut ja olen windowsit sunmuut saanu asennettua, on ilmennyt ongelmia. Kone saatta käynnistyä välillä uudelleen, jonka jälkeen langaton yhdistäminen ei toimi. Tällöin täytyy asentaa PCI-E adapterin ajurit uudelleen, jolloin se taas toimii. Sen lisäksi vain SSD-levyni näkyy Omassa Tietokoneessa, vaikka minulla on sen lisäksi myös teran kokoinen kovalevy.

    Mikä avuksi? Osaatteko auttaa vai pitääkö minun kiikuttaa koneeni huoltoon? Kiitos mahdollisista vastauksista!
     
  2.  
  3. Uppmas

    Uppmas Active member

    Liittynyt:
    03.02.2013
    Viestejä:
    2,482
    Kiitokset:
    81
    Pisteet:
    58
    Mikäli sen kasattuna tilasit, niin vie ihmeessä huoltoon.
     
  4. Kuunmies

    Kuunmies Senior member

    Liittynyt:
    05.03.2010
    Viestejä:
    4,468
    Kiitokset:
    688
    Pisteet:
    143
    Komppaan aiempaa, että ongelmissa tollanen tapaus huoltoon vaan takas. Tosin toi levy ei varmaankaan vaan ole alustettu, joten ei näy missään ennenkun käyt levynhallinnassa sen ottamassa käyttöön.
     

Jaa tämä sivu